Verlaafd aan schokkende video's kijken
A
De laatste tijd zoek ik steeds meer op YouTube naar video's waarbij mensen praten over hoe ouders of beste vriend is overleden. Ook hoe mensen vroegen aan 'self harm' zijn begonnen en waarom. Meestal huilen deze video's de mensen ook waardoor ik zelf ook moet huilen. Zelf doe ik niet aan self harm of enkele vormen van mezelf pijn doen. Niemand dichtbij is van mij ook overleden, dus ik snap niet waarom ik steeds op zo een video klik als ik zie bij 'voorgesteld voor jou' zie staan. Door het bekijken van deze video's begin ik me steeds verdrietiger en verdrietiger te voelen. Als ik probeer de video's te negeren voor een tijdje klik ik ze toch uiteindelijk weer aan. Ik vraag me dan ook af of ik mezelf emotioneel pijn wil doen. Heeft iemand dit ook of iemand tip om minder verdrietig te voelen?
A
Je zou wat vrolijkere video's kunnen kijken, misschien werkt dat.
A
Hoi!
Ik snap dat je die video's kijkt. Ik kijk ze zelf ook.
Ik doe dit om mensen beter te snappen. Ik voel me zo anders dan de anderen, dus ik probeer te achterhalen hoe andere mensen zich voelen.
Je wordt hier verdrietig van, dus misschien kun je een compromis met jezelf sluiten, iets van: 1 droevige video, dan 4 grappige video's. Daar fleur je helemaal van op :)
Als ik je een tip mag geven: Filmpjes waarin katten schrikken van komkommers. Die zijn hilarisch 😃 Alles met katten vind ik grappig.
Groetjes
x
Ik snap dat je die video's kijkt. Ik kijk ze zelf ook.
Ik doe dit om mensen beter te snappen. Ik voel me zo anders dan de anderen, dus ik probeer te achterhalen hoe andere mensen zich voelen.
Je wordt hier verdrietig van, dus misschien kun je een compromis met jezelf sluiten, iets van: 1 droevige video, dan 4 grappige video's. Daar fleur je helemaal van op :)
Als ik je een tip mag geven: Filmpjes waarin katten schrikken van komkommers. Die zijn hilarisch 😃 Alles met katten vind ik grappig.
Groetjes
x
A
Filmpjes waarin paarde schrikken van augurken vind ik persoonlijk toch wat beter mag ik naar huis?
A
Iedereen zijn eigen smaak
A
Het kan zijn dat je ze kijkt uit angst, of om extra blij te worden met jou situatie. Je word er namelijk mee geconfronteerd dat het erger kan. Verder heeft iedereen gewoon z'n eigen smaak, dus misschien vind jij deze filmpjes gewoon mooi ofzo.
Ik zou het advies van @100divergent11 opvolgen.
Gr. Pin
Ik zou het advies van @100divergent11 opvolgen.
Gr. Pin
A
Dat kan,
Dat is gewoon wat meer drama. Maar ik zeg je het kan nog veel erger.
Tevens zou ik op YouTube eens gaan rondkijken naar video's die je meer interesseren. Die dan plaats maken voor wat je nu kijkt.
Gr.
B.P
Dat is gewoon wat meer drama. Maar ik zeg je het kan nog veel erger.
Tevens zou ik op YouTube eens gaan rondkijken naar video's die je meer interesseren. Die dan plaats maken voor wat je nu kijkt.
Gr.
B.P
A
@B.P
Ze heeft zelf geen overleden familieleden of zelf aan selfharm gedaan.
Gr. Pin
Ze heeft zelf geen overleden familieleden of zelf aan selfharm gedaan.
Gr. Pin
A
Pin,
Oeps verkeerd gelezen,
Bericht is aangepast naar jou info.
Gr.
Oeps verkeerd gelezen,
Bericht is aangepast naar jou info.
Gr.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.