Vraag

vape geprobeerd maar heel veel spijt :((

  • 28 February 2022
  • 1 reactie
  • 230 Bekeken

Badge

Hey

 

ik ben 14, en ik was vandaag met wat vriendinnen ergens aan het afspreken. Het was in iemand dr tuin. We zaten te praten, en toen pakten ze allebij een sigaret en gingen ze roken. Mijn vader rookt helaas ook en dat vind ik vies, dus ging ik ver van ze staan. We zaten en gingen praten totdat ze een vape pakten. Eentje vroeg of ik wil, en ik zei van niet. Ze ging mij een beetje overhalen. De andere zei dat als ik niet wil dat het dan niet hoeft, maar ik deed het toch. Ik deed het een heel klein beetje en hoestte het heel snel uit. Ik vond het niet zo leuk en ik had gelijk spijt. Ik zit de hele avond met spijt heet iemand tips om mezelf af te leiden of iets?? Ik ga het nooit meer doen

 

 

groeten, anonieme persoon


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Heey,

vervelend dat je je nu even zo voelt, geen enkele rede om je er rot over te voelen hoor! Dingen proberen hoort bij puber zijn, daar kan jij niks aan doen. Bovendien koos je er niet zelf voor, het was groepsdruk, nog een rede waarom het niet jouw schuld is! Het is naar dat je iets gedaan hebt wat je eigenlijk niet wilde. Misschien kan je een leuke film kijken of even lekker in bad/douchen als afleiding. 

groetjes,

kwakend1tje

Reageer