Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

typex snuiven

Badge
hoii ik ben een meisje van 13 jaar en ik heb wel eens samen met mijn vriendin typex gesnoven in de klas. We werden toen best melig, we hebben het daarna nooit meer gedaan. Kun je inderdaad melig worden of high van typex? Of waren we gewoon in een melige bui?

14 reacties

Op het internet kan ik hier geen berichten over vinden, dus ik neem aan dat je gewoon in een lacherige bui was.
Reputatie 6
Badge +16
Je kunt er in ieder geval niet high van worden , maar ik denk dat de stoffen in de Typex niet echt zo goed voor je zijn.
Badge +3
Je wordt er niet high ofzo van. Het is overigens niet goed voor je, er zitten bepaalde stoffen in die je maar beter niet binnen kunt krijgen, kan je flink ziek van worden. 1x kan dus wel, maar hou het daar ook bij 😉
Hoi!

Er kunnen stoffen in Tip-exx of lijm zitten waar je een beetje high van wordt. Dit is alleen helemaam niet gezond, aangezien je naast dat stofje ook nog andere rommel binnenkrijgt.

Je stopt best met dat snuiven. Als je verderdoet, kan het je gezondheid in gevaar brengen. Zeg dit ook zeker even aan die vriend.

Groetjes
x
Ja dit kan wel. Het is tenslotte lijm. Maar je kunt ook melig worden van het kijken van een grappige video. Dus het heeft totaal geen meerwaarde om lijm te "snoeven"
Nee van de lijm en de typex in nederland kun je niet high worden, hier is het stofje verboden in lijm of typex. In andere landen zoals amerika is het stofje niet verboden en zit het dus wel in de lijm en typex
Reputatie 6
Badge +16
@Joehoe,
Is het wel veilig voor je longen?
@menspersoon
Ik denk eerlijk gezegd dat het geen kwaad kan voor een keertje. Het is natuurlijk geen rook wat je inademt dus denk dat dit wel mee valt maar zou het niet vaker uitproberen.
Ik denk het ook,

maar ik zou het voor de zekerheid niet vaker gaan doen ( zoals de rest ook al zeggen )
Wtf je bent 13 je gaat snuiven mafkees
@tiebahesj,

Misschien is het geen wijze beslissing.
Maar om het zo te vertellen maak je het niet beter voor haar hoor..
Dat kan namelijk hard aankomen
Reputatie 6
Badge +16
Tja...
Iedereen doet wel eens iets stoms, maar iemand daarvoor beledigen is niet echt aardig of behulpzaam.
Reputatie 6
Badge +11
@menspersoon

Inderdaad , daarmee wordt ze zeker niet geholpen en neemt ze het forum misschien niet serieus genoeg meer voor haar probleem ofzo ...

Reageer