Sterke drank drinken

  • 29 December 2017
  • 9 reacties
  • 2038 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi, ik ben een jongen van 14 jaar en,
Ik ben (ondertussen alweer een tijdje geleden) voor het eerst dronken geworden. En zegmaar niet van een paar biertjes maar echt van Vodka, Jenever, Bacardi, Malibu etc etc. Dit was de tweede keer in aanraking met sterke drank, 1 keer eerder had ik 2 glaasjes smirnoff op, en een heel klein beetje Vodka. Nou hoor ik wel is wat mensen die zeggen dat dit zo heel of en toe moet kunnen, ook op mijn leeftijd, en er zijn ook mensen die er helemaal tegen zijn.
Wat is jullie mening?
Oh ja, mijn ouders weten hier niks van. Miss voegt dat nog wat toe.

Groetjes!

9 reacties

Ik ben er helemaal tegen, maar kijk als jij het graag doet dan moet je het lekker blijven doen, alleen het maakt een stofje in je hersenen niet af omdat je nog jong bent. En je kan je dan minder focussen
hey

dit is eigenlijk heel slecht voor jouw leeftijd je hersenen zijn nog volop in de groei en bij gebruik van alcohol en/of drugs sterft er 1/10 af dit klinkt heel weinig maar op lange of zelf korte termijn kanje hier last van krijgen bv. heel erg vergeet achtig ,evenwichts stoornis tot flouwvallen maar dat is in het ergste geval de tip is wacht met zowel sterke als lichte drank tt je 18/20 bent want je hebt geen alcohol nodig voor je te amuzeren of er bij te horen
Hoi!

Ik ben ervan overtuigd dat je ook plezier kunt maken zonder alcohol. Vooral voor jongeren is alcohol gevaarlijk, aangezien je hersenen dan nog in volle ontwikkeling zijn, en alcohol heeft daar invloed op.

Het gevoel van dronken te zijn is misschien even fijn, maar de kater die volgt, waarbij je zweert dat je "nooit meer zult drinken", is minder gezellig.

Pas vooral op met cocktails en die dingen. Daar zit zo veel suiker in dat je de grote hoeveelheid alcohol nauwelijks proeft.

Groetjes
x
hooi ik ben een meisje van 14 en ik ben ook al een paar keer dronken geweest door alleen sterke drank maar dan bedoel ik ook echt sterke drank van 60 en 80% maar ook wodka en baco en limonchello
Ik begrijp je ik ben ook een meisje van 14, ik weet dat het dom is om te drinken en drinken worden maar een paar van mijn vrienden deden die dingen al toen ze 12 waren dus... Ik heb ze ook gezegd dat ze het niet te vaak zouden moeten doen omdat ik niet op mijn 16e al hun begrafenis wil organiseren omdat ze zich coma hebben gezopen en niet wakker worden. Ik zeg je mag wel een keer dronken worden maar niet vaak en anders hou je met jezelf aan een afspraak zoals niet meer dan zoveel weet ik veel.
Volg je dromen zou ik zeggen.
Heb je een afspraak met je ouders over tot je zoveelste niet drinken ofzo? Want dat heb ik wel en als mijn ouders er achter komen dat ik wel drink dan ben ik pretty f*cked up
@Dm03

Mag van Mn ouders gwn een biertje miss 2 of 3. Maar bij feestjes waar ik heen ga word dat meestal wat meer, maar dat weten zij niet.
Het is echt niet goed! Drank is slecht voor je, vooral als je jong bent. 1 glaasje kan nog wel, maar ga zeker niet door toto je dronken bent!

• Galaxy
Hoi, Ik ben zelf een meisje van 14 en ik snap je goed. Zelf drink ik af en toe ook wel eens was sterke drank maar ik ben er nog nooit echt dronken van geworden. Mijn tip is; leer je grenzen kennen. Je kan af en toe wel wat nemen, maar neem niet te veel en te vaak want dat is gewoon heel slecht voor je.

Reageer