Snijden, roken, drinken & blowen

• 12 August 2015
  • 8 reacties
  • 437 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hee,
ik ben een meisje van 16 jaar. Ik rook al bijna 4 jaar ook drink ik veel en vaak. Ik ben al ongeveer 2,5 jaar depressief en probeer 'oplossingen' te vinden (het maakt het erger) ik snijd mezelf zo'n 2 jaar en ik blow de hele dag door. Ik kan nergens meer mee stoppen en mn ouders weten alleen dat ik rook & ze wisten dat ik sneed maar denken dat ik daarmee ben gestopt. Ook weten ze dat ik in aanraking geweest ben met paddo's, truffels en xtc enzo door mijn ex'en die dealden.
nu dus mijn vraag. Ik wil graag met mensen incontact komen die ongeveer het zelfde hebben. Natuurlijk hoef je nie al deze dingen te doen maar het lijkt me fijn om een keer met iemand te praten die niet alleen zegt dat hij/zij het begrijpt maar dit ook echt doet.

alvast bedankt 🙂 x

8 reacties

Ik snij ook mn ouders wisten het niet maar een keer was t eenbeetje heel erg diep. Ik heb een jaar gerookt. Alleen ouders kwamen daar achter
Hey, ik begrijp veel. Je kunt altijd met mij praten! Ik rook ook soms en ik snijd en heb nijgingen naar drugs. 2x wiet gebruikt. Ben er voor je!
Heyy... Ik weet hoe het is heb hetzelfde gehad.. Nu ben ik met alles geminderd omdat er vriendschappen aan kapot gingen enzo.. Probeer anders niet met alles in een keer te stoppen maar focus op een ding en ga dat minderen. Als dat goed gaat doe je er iwts anders bij en dan langzaam alles... Idk het is ook maar een ideetje ????
heeey
ik ben 14 en mijn verhaal komt nogal in de buurt van die van jou..
misschien kunnen we een keer praten? lijkt mij ook best fijn eigenlijk
xx
Goed dat jullie ervaringen willen uitwisselen en elkaar op die manier willen helpen. Denk echter wel aan de forumregels. Het is niet toegestaan om contactgegevens te plaatsen of te proberen buiten het forum om in contact te komen. Ook is het niet toegestaan om een topic als chat te gaan gebruiken.

Marieke M
De Kindertelefoon
Goed dat jullie ervaringen willen uitwisselen en elkaar op die manier willen helpen. Denk echter wel aan de forumregels. Het is niet toegestaan om contactgegevens te plaatsen of te proberen buiten het forum om in contact te komen. Ook is het niet toegestaan om een topic als chat te gaan gebruiken.

Marieke M
De Kindertelefoon

dus het is alleen toegestaan om hier een gesprek te hebben...?
Hoi emavw,

Ja dat klopt. Jullie kunnen op het forum anoniem met elkaar ideeën en ervaringen uitwisselen. Jullie anonimiteit is voor de Kindertelefoon heel belangrijk, vandaar dat het niet is toegestaan om persoonlijke gegevens over jezelf te geven om zo buiten het forum contact met elkaar te hebben.
Ik hoop dat ik het zo duidelijk heb uitgelegd :)

Groetjes,
Miralda A
de Kindertelefoon
Hoi emavw,

Ja dat klopt. Jullie kunnen op het forum anoniem met elkaar ideeën en ervaringen uitwisselen. Jullie anonimiteit is voor de Kindertelefoon heel belangrijk, vandaar dat het niet is toegestaan om persoonlijke gegevens over jezelf te geven om zo buiten het forum contact met elkaar te hebben.
Ik hoop dat ik het zo duidelijk heb uitgelegd :)

Groetjes,
Miralda A
de Kindertelefoon

aha okeey dankuwel voor het uitleggen

Reageer