Vraag

Smoes Sigaretten

  • 8 November 2018
  • 10 reacties
  • 2477 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn ouders hebben vandaag een pakje sigaretten gevonden in mijn jaszak. Heeft iemand een goede smoes voor me?

10 reacties

uhh: ja sorry ik rook?

nee idk, ik denk dat je het beste nu gewoon eerlijk kan zijn tegen je ouders want ik denk dat ze dat meer waarderen dan dat ze dit vinden, je tegen ze liegt en ze er dan zelf achter komen
Ik denk dat je beter de waarheid kunt vertellen.
Ze zullen er wel achter komen dat je liegt en ik denk niet dat er echt een goede smoes voor is.
En dan denk ik dat ze het meer waarderen dat je gewoon vertelt wat er aan de hand is.
Nee, ik kan echt niet eerlijk zijn. Dat is het probleem. Mijn ouders vermoorden me.
Zeg dat het gewoon 1 keer was om te testen maar je het vies vond en niet meer gaat doen, of dat je het had gekregen en thuis weg wilde gooien maar nog niet gedaan had
Ik zou gewoon eerlijk zijn en uitleggen hoe het is gekomen dat je dat pakje hebt en hoelang al dan kunnen ze het erover hebben en er misschien ook nog wel begrip voor hebben
Zeg dat je sigaretten voor je maat uit de klas Hebt gekocht
Ik heb gezegd dat het van m'n vriendin was. Na een lang gesprek geloofden ze me gelukkig. Nu moet ik wel voorzichtiger doen. Maar bedankt voor alle reactiess
Ik zou meteen stoppen en hoe dan ook je ouders gaan die kwam op je kleren toch ruiken en roken is heel slecht voor je
Ik zou gewoon zeggen dat je niet rookt maar dat je de peuken gebruikt om jointjes te draaien 😀
haha dit had ik ook zeg dat je met een vriendin was en je het voor haar moest bewaren

Reageer