Vraag

Sigaretten


  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn ouders zijn er achter gekomen dat ik rook dus wanneer ik het huis ik of uit ga worden mijn zakken en mijn rugzak of tasje gecontroleerd, heeft iemand misschien tips hoe ik mijn sigaretten toch het huis in en uit kan nemen zonder dat ze dit zien?

10 reacties

Ik weiger je advies te geven. Het spijt me
Badge +5
In je sokken (je broek valt er overheen) of in je beha?
Je ouders verbieden je het niet voor niets. Ik kan je nu advies geven, maar bedenk je wel

ouders komen vroeg of laat overal achter!



Als je er toch heel veel moeite mee hebt zou je misschien met je ouders er over kunnen praten?

Gr,
FLB
Nouja, je ouders gaan al redelijk ver om jou te helpen.
Dan lijkt het mij niet al te gewaardeerd als jij toch de fout in gaat en dergelijke dingen gat doen.
Nou kijk ik heb ook een paar x gerookt mn ouders zijn daar ook achter gekomen

MEESTAL LUISTER IK NIET ZO NAAR M'N OUDERS
ma je moet echt niet gaan roken (jij doet het al maar STOP ERMEE het is fk slecht â‚©
Hoi !

Ik ga je ook geen tips geven omdat roken super slecht voor je is en je er mee moet proberen stoppen .
Het heeft geen zin om te stiekem te doen want je ouders zullen het na een tijdje wel opmerken . De geur van sigaretten kruipt overal in je kleren , haar , adem ,... je tanden worden er slecht van , …
Er is ook veel kans dat je je leven ermee op het spel zet want heel veel rokers krijgen later longkanker , infecties , hart-en vaatziektes ,...

Het is bewezen dat per sigaret je leven met 10 minuten verkort wordt . Door te roken word je ook minder fit en zie je er valer uit .
Als je per dag een pakje zou roken , ben je daar per jaar 1800 euro mee kwijt per jaar .
Genoeg redenen om te stoppen zou ik zo denken ?
bron : https://www.gezondheid.be/index.cfm?art_id=11354&fuseaction=art

Groetjes , Lot
Hoi,

Ik kan je hier niet mee helpen omdat roken erg slecht is voor je. Volg het advies van je ouders op en stop voordat het te laat is.
hey,
ik ga je ook niet helpen.
je bent nog jong en je mag die sigarreten nog niet zelf halen, dit is voor een reden: omdat het slecht voor je is.
deze wet wil jou beschermen zodat jij langer en gezonder leeft, dus mijn tip is: Stop met roken, of ga iets roken wat niet schadelijk is
Kan je ze niet buiten in een paadje verstoppen? Ik heb een vriendin die rookt en het ook niet mag van d'r ouders. Zij doet d'r pakje sigaretten in een boterhamzakje en vervolgens verstopt ze ze in een paadje meestal onder een struik ofzo. Stop er ook gelijk een aansteker bij zodat je geen aansteker van thuis mee hoeft te nemen 🙂
Badge

Okayy guyss she of he get it t s slecht voor je Ens meidd stop ermee idk' als je er niet mee kan stoppen idk' k geef slechte advies maar dat bericht was van een jaar geleden soo i hope you doing good! X

Reageer