shisha pennen

  • 7 November 2016
  • 10 reacties
  • 920 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb met mn vriend een weddenschap dat als ik een 9 voor bio haal, dat hij dan een shisha-pen voor me koopt. Maar ik ben bang dat ik misschien wel verslaafd raak. Wat moet ik doen?

10 reacties

Ik denk dat je na een shisha pen niet verslaafd bent maar je moet dan wel zorgen dat je ze vaker niet te veel neemt.
Ik heb ze ook genomen en ben niet verslaafd omdat ik het een keer deed.

groetjes
Aan een shisha pen raak je gelukkig niet verslaafd ik denk dat je vriend er namelijk niet een heeft gekocht met nicotine erin, anders zou het namelijk hetzelfde zijn als een sigaret een shisha pen kan alleen maar lekker zijn! 😉
quote verwijderd
In elke shisha pen zit nicotine, alleen zit in een sigaret tabak en dat is slecht voor je. Maar je kan er wel verslaafd aan raken.
Nicotine is de stof waar je verslaafd aan raakt, in sigaretten zit troep waardoor je er verslaafder aan raakt.
Ik zou aan geen van beide beginnen.

En als je zo goed in bio scoort dan kun je waarschijnlijk beter je tijd in het leren stoppen dan in het roken van shisha of andere middelen als je je cijfers zo hoog wilt laten.
quote verwijderd
haha ik wil gwn voor de grap een keer shisha proberen ik ga echt niet zo een junky worden ofzo
Hallo ik rook Asa l 2 jaar shisha en ben er nog niet door verslaafd dus je moet niet bang zijn
daar raak je niet verslaafd aan.ik doe het ook al een tijdje en ben ook niet verslaafd
quote verwijderd
Je raakt er wel verslaafd aan
Er zit nicotine in dus je raakt er verslaafd aan
Ik jen mensen die zijn er verslaafd aan
Dus tja.....,
Voor iedereen die denkt this niet verslavend en niemand word een junky
Je hebt het fout
Hallo ik rook Asa l 2 jaar shisha en ben er nog niet door verslaafd dus je moet niet bang zijn

Stop er dan mee.
Als dat niet lukt dan weet je dat je verslaafd bent.

nee, je kan shisha pennen kopen zonder nicotine ik heb ook wel eens shisha gedaan en ben nooit verslaafd geraakt. Heb volgens mij 1 keer rode tabak smaak in shisha vond het bere vies dus ik deed die smaak nie opnieuw gedaan.

Reageer