Vraag

Sexverslaving aan flappy bird

  • 9 April 2018
  • 6 reacties
  • 1304 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyyy,
Ik ben sinds een maandje verslaafd aan flappy bird. Ik geil er meestal na een uurtje spelen van op. Als ik dan 2 uur bezig ben begin ik met mezelf te spelen. Dit gaat soms zo ver dat ik mijn eigen vingers in mijn kont steek. Mijn ouders hebben hier gelukkig nog niks van gemerkt. Ik heb ook weleens geprobeert het spel te verwijderen maar dan download ik het later wel weer terug.
Help Help Help.

6 reacties

Hoi,

Dat je het spel steeds weer download is best wel knap, aangezien het uit de Playstore/Appstore is gehaald. Er zijn natuurlijk wel manieren om het dan alsnog terug te halen (als je het al had gedownload voor het uit de stores werd gehaald), maar die kun je ook definitief 'uitschakelen'.

Een uur (of 2) flappy bird spelen is sowieso niet heel erg verstandig. Wellicht ligt daar het probleem...

Sommige jongens worden geil van meiden, anderen weer van jongens en anderen van flappy bird. Ieder z'n ding toch? Is niet erg denk ik.

Gr. Pin
Reputatie 2
Badge +9
Het is niet erg maar wel erg bijzonder. Ik zou wel is willen weten waar je flappy bird kan instaleren.

Sommigen mensen werden vroeger toen flappy bird nog bestond helemaal gek en gefrustreerd waardoor ze er een einde van maken. Dat heb jij dus gelukkig niet. En dat je geil wordt van flappy bird spelen is ja.. euhm.. Het is bijzonder zoals ik al zei... Ik vraag me wel af waar je dan geil van wordt? een vogeltje die door paaltjes heen fladdert ? Of weet je wat ik hoef het niet eens te weten..

Gr: Mr.S
Uhmmmm.... Oke. Als jij dat leuk vindt geen probleem hoor maar wel een beetje apart. Wat vind je dan eigenlijk geil aan flappy bird?
Hey ieder ze eigen ding....deze hoor ik voor het eerst maar als jij er blij van wordt is er toch geen enkel probleem
Voor iedereen die flappy bird wilt spelen. Op internet staan er genoeg .apk om te instaleren

Reageer