Seks

  • 13 August 2017
  • 13 reacties
  • 4718 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Is het raar als je seks hebt met een kussen / deken en waar dan ook nog sperma bij vrij komt
Ik ben 13 is dat normaal of raar?

13 reacties

Het is wel raar ja het heeft niets te maken met je leeftijd maar ik vind het raar dat er dan sperma bij vrij komt! Trek jij dan af of zit je een beetje daar tegenaan te stoten?
De productie van zaadcellen gebeurt bij wat minder dan de helft van de wereldbevolking, dus het is nogal normaal.
Over het gebruik van kussens e.d. zullen de meningen verschillen.
Is het raar als je seks hebt met een kussen / deken en waar dan ook nog sperma bij vrij komt
Ik ben 13 is dat normaal of raar?


Seks met deken/kussen ?? 😃
Maar ja het is misschien een beetje raar maar ja ehm (ik ehhhhh... doet het ook) :$
Maar met dat sperma is het dan dat je met je penis door je deken heen wrijft (dat kan wel)
Maar anders weet ik het niet
Ik vind het niet zo raar maar dat kan aan mij liggen ....
Nee hoor, experimenteren is doodnormaal doen we allemaal .. btw kben 12 .

Groetjes ,

Onbekend
Hey
Nee het is niet raar de meeste jongens krijgen op die leeftijd al de drank om sex te hebben en als je dat met een kussen of deken doet maakt niet uit er zijn ook jongens die doen het op hun teddybeer
Xxx
Anoniempje ❤?
Niet raar hoor. Ieder z'n eigen ding. En ik moet zeggen dat ik het ook soms doe. ? (Ik ven een meisje.)

• Galaxy
Seks met een kussen zou ik niet kunnen. tenminste, ik zou er niet opgewonden door raken maar het is doodnormaal dat je sperma produceert op je 13e.
P3t3r,

Dit is echt heel normaal, geloof me maar 🙂
Er is niks mis met experimenteren, kijk je wel uit dat je geen sperma vlekken achterlaat?!
Zelfs met voorvocht kun je al vlekken achterlaten op je kussen of deken.
Straks valt het een familielid op en dat zou best beschamend kunnen zijn voor jou.

Liefs,
Helpende-Engel
Lol ik laat het gewoon opdrogen op mijn bed niemand die het opvalt
Of je nou rukt of rukken na doet met je kussen is allemaal prima zolang het maar lekker is??
Groeten ThomasDeTrein(13 jaar)
Reputatie 3
Badge +8
Alsof er verschil zit tussen kansen op een vriendin bij het neuken van een kussen of een seksspeeltje.
Sorry maar hoe kan je seks hebben met je kussen hahaha

Reageer