Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Roken: wel of niet proberen?

• 11 januari 2013
  • 35 reacties
  • 2228 Bekeken

Toon eerste bericht

35 reacties

Hallo,

Mijn mening: Ik zou daar echt niet aan beginnen en het ook niet proberen,omdat de meeste er aan geplakt raken. ookal vinden ze het niet lekker.. dan doen ze het toch..

Lieve groetjes Rosa:o
Probeer maar, heb er geen probleem mee, want ik rook zelf al sinds mn 11e xD.
ben ook niet bereid om te stoppen, morgen kan ik net zogoed aangereden worden dus, ik geniet elke dag van mn sigaretje.

Leef je leven, zoals jij het wilt, laat een ander het niet bepalen, niet doen om stoer te zijn of erbij te horen, Thanks.

Mijn levens style is immers raar, Peace and Love, no stress, altijd kalm en rustig, heb dreads, LIKE A JAMAICAN!
Ik heb het zelf pas uitgeprobeerd... Je wil steeds meer.
Waarom niet:

- Super slecht voor je gezondheid
- Die lucht gaat echt overal inzitten (dat stinkt :|)
- Veel mensen knappen er op af
- Het is duur

Waarom wel

- Nee, gwn niet...
het enige positieve eraan vind ikzelf dat als ik sta te trillen van de  zenuwen voor een optreden dat het dan de sanning verlaagt, vr de  rest idd, gewn niet
ik zou er niet aan beginnen maar als je het toch doet zorg dan dat het ook echt bij 1x blijft! roken heeft meer nadelen dan voordelen (als het al voordelen heeft)
Ik wou deze even delen,

If God had intended Man to Smoke
He would have set him on Fire.

-TheJoepiedoedel
Ik heb ook 1 keer gerookt, en het is echt heel vies. Je kan het best proberen, maar sommige mensen worden echt heel ziek van hun eerste sigaret. Een vriendin van mij heeft het ook eens geprobeerd, en die moest meteen overgeven en lag drie dagen ziek op bed. Dan vragen je ouders zich misschien ook af waarom je zo ziek bent? Maar bij mij viel het wel mee, was wel vies en werd er een beetje misselijk van. Was de rest van de dag ook nog misselijk, maar de volgende dag was het weer over.
Niet proberen, het is hart-stik-ke slecht voor je! Nooit aan beginnen!

-x Jeleefteenkeer
absoluut niet doen.
je vriendin wilt het, jij niet.
Ik rook zelf, en wat heb ik een spijt.
Het is niet stoer, je lichamelijke gezondheid gaat achteruit, je ouders zullen teleurgesteld zijn, geldverspilling noem maar op !!

Reageer