Vraag

roken door groepsdruk

  • 10 November 2021
  • 5 reacties
  • 206 Bekeken

Badge

ik heb 2 sigaretjes gerookt SMERUG ik ga het nooit meer doen maar ik vraag me af hoe erg dit nou was?


5 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Dat is echt het einde van de wereld niet . En jij hebt misschien het geluk dat je het nooit meer doet omdat het zo tegengevallen is . Ik had vorige zomer mijn eerste sigaret , die is wel goed meegevallen en ik rook nu regelmatig .  Maar euh , waarom heb je die tweede sigaret dan genomen ?

Badge

omdat ik het lekker vond ig

Reputatie 1
Badge +1

Heyz,

Aangezien je hem echt "SMERUG" vond is het denk ik niet zon groot probleem, omdat je ook zei dat 

 ik ga het nooit meer doen 

Je zegt dat je het nooit meer gaat doen, zorg er dan ook voor dat je het nooit meer doet. Die groepsdruk moet je echt proberen te onderdrukken oke?

Byeee

x Niemandjuh

 

Reputatie 3
Badge +1

hoi, 

Ik wou even zeggen dat het niet erg is. Natuurlijk wel als je hierdoor verslaaft raakt, maar als dat niet zo is dan is dat niet heel erg. Het is nu gewoon verleden tijd. En over die groepsdruk: zeg gewoon tegen de rest dat je liever niet hebt dat ze in jou buurt roken ofzo. 

ik hoop dat het geen verslaving wordt :)

Maak je vooral niet druk. Je bent jong en probeert zo eens wat uit. En het zeggen dat je het nooit meer gaat doen laat al zien dat het gewoon experimenteren was, wat heel normaal is. 

Reageer