Vraag

problemen met ouders door gamen

  • 25 January 2022
  • 5 reacties
  • 147 Bekeken

Badge

ik heb al een hele lange tijd problemen thuis omdat mijn ouders vinden dat ik te veel game. ik mag nu alleen nog maar in de vakantie maar speel stiekem gwn verder. vaak betrappen ze me en willen ze straf geven maar het is vervelend als al je vrienden gamen en ik dan alleen zit. en door alle ruzie krijg ik ook steeds slechtere cijfers op school.

voorbeeld: vanmorgen deed ik even 10 minuten roblox en toen ze het ondekte werden ze heel erg boos.

hoe zorg ik er voor dat deze dingen niet meer gebeuren


5 reacties

Hoi ik ken het wel; een beetje . mijn ouders vinden gamen ook ziet zo okee en mag ik maar anderhalf uur. als ik het toch stiekem doe krijg ik ook straf. 2 dagen niet gamen en meekijken als ik andere dingen doe. Dus ik kijk wel uit nu.  Ik mag wel op de com en foon en ze checken niet alles maar gamen hebben ze een hekel aan ofzo. Welke straf willen ze jou geven dan ?  En als je een keer met ze gaat praten en beloven dat je je aan een tijd houd ofzo. Zo lukte het bij mij ook. En ik liet ze meekijken met een heel onschuldig spelletje haha ;) zodat ze niet bang zijn dat het raar is.  Ik kan je niet zo veel tips geven wil je wel helpen maar  misschien heb je hier wat aan. Lieve groetjes Ellen -xxx-

Badge

bedankt voor de tips. ik had ze voorheen en al gebruikt maar ze vertrouwen we niet meer :slight_frown:  ik mag nu alleen nog maar in de vakantie. ze hebben ook huisart ingeschakeld en ga binnenkort in gepsrek met iemand hopelijk werkt dat. :grimacing:

groetjes
Dennis

Hai,

Als je wil dat je ouders je weer gaan vertrouwen is het misschien het best als je je een tijdje aan hun regels houdt. Ik snap dat dat heel vervelend is maar het is wel het beste denk.

sterkte J8j8

Je moet luisteren naar je ouders. Bovendien, als je sochtends game, waarom zou je dat doen? Het zijn maar tien minuten en je ouders worden er boos van.

 

Het is trwns misschien wel zo dat het oostapelt. In principe is tien minuten sochtends gamen niet erg, maar als je ouders meerdere keren hebben verteld dat het niet mag, worden ze boos

Reputatie 5
Badge +3

Hoi ik ken het wel; een beetje . mijn ouders vinden gamen ook ziet zo okee en mag ik maar anderhalf uur. als ik het toch stiekem doe krijg ik ook straf. 2 dagen niet gamen en meekijken als ik andere dingen doe. Dus ik kijk wel uit nu.  Ik mag wel op de com en foon en ze checken niet alles maar gamen hebben ze een hekel aan ofzo. Welke straf willen ze jou geven dan ?  En als je een keer met ze gaat praten en beloven dat je je aan een tijd houd ofzo. Zo lukte het bij mij ook. En ik liet ze meekijken met een heel onschuldig spelletje haha ;) zodat ze niet bang zijn dat het raar is.  Ik kan je niet zo veel tips geven wil je wel helpen maar  misschien heb je hier wat aan. Lieve groetjes Ellen -xxx-

je mag '’maar'’ anderhalf uur gamen?! ik mag maar een half uur en daar doe ik ook niet moeilijk over…  ik vind dat mensen zich echt aanstellen als ze zeggen ik mag '’maar'’ 1,5 uur gamen op een dag. 

Reageer