Pep

• 22 August 2017
  • 13 reacties
  • 1815 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hey,

Zoals jullie kunnen lezen in eerdere berichten van me heb ik geen makkelijk verleden gehad. Ik ging de goede kant op, gestopt met blowen enz. Ik rookte alleen nog maarjah wat is daar erg aan?

Nu heb ik sinds een week een hele lieve vriend die ik echt niet kwijt wil. Alleen het enige nadeel. Hij zit aan de drug, en niet zo'n klein beetje. 3 gram pep op n dag gaat er makkelijk doorheen.

Nu had een vriend van hem ritalin. En kwam op het idee om het te snuiven, zo gezegd zo gedaan. deel v.d. tekst verwijderd i.v.m. forumregel 9.

Ik heb me 2 uur lang fk goed gevoelt. Energiek maar niet onrustig, gewoon alsof je een nacht fk goed geslapen hebt. Maar toen kwam het inkakken. Ik was te moe om wakker te blijven, maar te wakker om te slapen. Niet bepaald de ideaalste situatie om 8 uur s avonds.

Ik vond t inkakken zo kut dat ik besloot een bommetje pep te nemen ( de eerste keer harddrugs) om 20.30 had ik m ingenomen en een stuk gaan lopen met vrienden. Onderweg klapte hij in en ik ging fk hard. Ik was tot 6 uur 's ochtends klaarwakker en daarna ergens vaag inkakken. Vanmiddag niks kunnen eten maar mezelf toch gedwongen, omdat ik al 3 kilo was afgevallen de vorige avond Door t bommetje.

Toen vroeg mijn vriend vanmiddag of ik langs kwam, helaas kon k s avonds pas. Maarjah wel erheen. Toen kwam de pep weer op tafel?. Er werd mij aangeboden. Ik twijfelde maar heb ja gezegd. Zo hard ging ik vanavond niet maar voelde me wel lekker, toen heb ik een 2e lijn bijgepakt en ging niet strak staan zoals de avond ervoor, maar lekker relaxed maar wel energiek en heb zelfs kunnen eten.

Mijn vraag bij dit verhaal is: moet ik het uitmaken met hem omdat hij mij laat gebruiken? Of niet want hij is wel heel lief? wat moet ik doen?

Bedankt als je advies kan geven en het hele verhaal hebt afgelezen. Sorry dat t zo lang is ben nogsteeds niet nuchter en typen gaat makkelijk

Xx amibi

13 reacties

Btw ik ben 15
Doe wat er gedaan moet worden. 🆒
Misschien is het verstandig om wat minder contact te als dat voorkomt dat je drugs gebruikt.
Wat Een Nare Situatie, Je Houd Van Hem Maar Je Wil Niet Weer gaan Gebruiken, Misschien Kun Je Met Hem Erover Praten?
Hoi!

Ik denk niet dat j het uit moet maken omdat hij je drugs doet nemen. Hij is lief, en misschien kunnen jullie elkaar steunen met afkicken?

Als je integendeel denkt dat hij een risico voor je is, kun je beter afstand van hem doen. Het is goed iemand te steunen, maar jezelf mee in de afgrond sleuren heeft geen zin.

Groetjes
x
Hoe het is afgelopen met dit verhaal,

We hebben 3 weken gehad.
In die 3 weken ben ik best verslaafd geworden, maar mn ouders weten het en zijn niet boos maar steunen mij juist in het afkicken. Ik heb geen contact meer met hem omdat hij mij ghb heeft gevoerd, meer info in mn volgende bericht

Xx
Het stelt mij gerust dat je steun hebt bij het afkicken. Zoiets is namelijk makkelijker (nouja, minder moeilijk) als je steun hebt.

Geen contact meer hebben met diegene die je aan die ghb heeft geholpen kan een oplossing zijn. Je hebt de juiste beslissing gemaakt denk ik :)

Groetjes
x
Ik be nogsteeds niet afgekickt, maar k gebruik alleen in het weekend. Dus ik ga al aardig de goede kant op
Ja, sterk van je dat je dat zo kunt controleren! Doe zo voort!
Pak een punt.. 1 of 2.

jij moet zelf belissen of je gebruikt of niet, snap wel dat het aantrekkelijk is als het heel dicht bij je is.. maar blijft je eigen keuze dat iemand om je heen gebruikt betekent niet dat jij dat ook moet.

en dat eten? GEWOON DOEN! als je dat niet doet maak je jezelf helemaal kapot. Je zal jezelf moeten dwingen om te eten, snap dat het niet lukt en daarom praat ik ook over vloeibaar eten. in de ochtend bijvoorbeeld yoghurt, avond soep. dat soort dingen. ik eet gewoon normaal want dat is het beste want je sloopt je lichaam hier wel mee.
Drinken is ook heel belangrijk de volgende dag. dat je 3kg afvalt komt door het zweten en eventuele bewegen waardoor je nog meer vocht verliest.
Gewoon kleine boodschap "drugs is echt een aanslag op je, dus geef jezelf daarna wat extra liefde om weer aan te sterken en zolang je het gebruikt (ookal is het niet goed) het plezier er nog wel uit kunnen halen" 🙂

Reageer