Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Op school wordt drugs gebruikt en verkocht

• Anonymous
  • 0 reacties
Hee. Ik ben net 14 en woon in Brabant. Bij ons op school word er veel drugs gebruikt en dat is heel normaal en er word veel verkocht enzo. Meestal is het wiet maar zijn nog veel meer andere. Ik gebruik het zelf ook. Mijn vraag is nu: hoe is dat bij andere op school? Is dat bij jullie ook zo?

15 reacties

Pfffffff, die 13-14-jarige van tegenwoordig zeg zitten niet bepaald op het goede spoor 😛

Je gebruikt drugs? ff serieus, je bent net 14... Ik zou er echt meteen mee stoppen.. LOGISCH DAT JE NIKS MAG VAN JE PA 😉
Op onze school valt het nog mee maar wat gebruik je als drugs ? wiet ,heroine,cocaine,...? hoedan ook je zou er beter mee stopppen het is niet goed voor je en erg verslavent!
Kap er mee!!! Tis super slegt voor je.
enneuuu drugs gebruiken normaal? nietdus!
Bij ons op school (iig in de 3e) is het meer een taboe.

Ik snap heel goed dat je wel eens iets wil proberen maar probeer het tot iig je 18e (beste is 23e) uit te stellen. is echt veel beter voor je
bij ons niet heel veel maar stop meteen het is echt troep
Pfffffff, die 13-14-jarige van tegenwoordig zeg zitten niet bepaald op het goede spoor 😛 Je gebruikt drugs? ff serieus, je bent net 14... Ik zou er echt meteen mee stoppen.. LOGISCH DAT JE NIKS MAG VAN JE PA ;)

Dit is om advies te geven, niet om elkaar aftekraken. omg, waarom doe je dit hea.
en dit. dit is advies geven niet iemand afkraken. en al je nu gaat dissen denk ik toch echt dat je op 8tot12 moet klikken
Ik ken dat wel. :/

Er zijn genoeg jongens en meisjes op onze school die drugs of wiet verkopen, het is eemaal een afschuwelijke school.
Het is wel bewezen dat wiet veel minder slecht voor je is dan echte sigaretten maar het blijft nog slecht. Dus je moet zelf ook niet in die zaken terecht komen door te kopen/verkopen. 1x betrapt worden en je hebt een strafblad (Niemand gaat je meer aannemen)
Jaa , ik weet dat ik moet stoppen & doe t ook echt niet vaak fzo. Zeker niet vergeleken met de rest. Maarja als iedereen dat doet ga je dat vanzelf ook doen en denk je snel dat dat normaal is.
Ik zat op een school, ik noem geen naam, maar daar gebruikten 12jarige/13jarige van de eerste klas al wiet, leraren keken toe en durfde niks te doen, ahja, 2013, we're screwed.
BIj ons word dat niet verkocht je mag bij ons hellemaal niks met drugs enzo je mag pas in de 2e klas roken anders moet je 2 uur nablijven , ik vind het zelf prettig dat het niet word verkocht het lijkt me een beetje eng
Bij ons wordt niet gekocht/verkocht (myn school is namelijk heel streng) Maar we praten er alty wel over wanneer er geen leerkrachte zyn. Ik ben 13 en wil wiet wel is probere
Dit gebeurd niet bij mij op school voor zover ik weet.
Ik denk dat er bij mij wel op school onderling word verkocht, maar alleen wiet. Soms dan in de pauze smoken ze ook. Ik heb geblowt maar het is niks voor mij, ik slik alleen xtc en dat krijg ik van iemand op een andere school.
Bij ons word het ook verkocht heb ik van m'n zus gehoord niet echt erge dingen hoor alleen maar wiet volgens haar maar ik heb er zelf niks gemerkt want wij hebben bij ons opschool een rokers pleintje en daar gebeurt dat dus en ik durf daar geen stap bij in de buurt te komen omdat ik die mensen die daar altijd staan te roken eng vind een vriendin van mijn zus die rookt af en toe dus van daar weet mijn zus het niet dat ze zelf rookt ofzo

Reageer