Vraag

mislukkeling

  • 30 November 2021
  • 7 reacties
  • 199 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik voel me als een mislukeling. Kijk naar me 14 yaar oud 3 verslavingen. Is er iemand die me kan helpen hiermee want ik ben radeloos 

 


7 reacties

hoi,

 

wat voor verslavingen heb je precies en hoelang al en hoe oud ben je?

Reputatie 1
Badge

Ik ben 14 ben al 2 jaar verslaaft en ik ben verslaaft aan roken snijden en ghb en lsd en meth

hoi

 

Ik weet maar 1 ding hierop te zeggen en dat is, ga alsjeblieft hulp zoeken het roken is niet zo heel erg ik doe het ook. maar van de ghb, lsd en meth schrik ik wel, alsjeblieft bel de kindertelefoon die kunnen je dr wel mee helpen.

Reputatie 4
Badge +4

In een  ander topic zeg je tot 30 sigaretten per dag te roken en dat vind ik nogal ongeloofwaardig . Maar mocht dat toch waar zijn  nu prioritair van die andere drugs zien af te komen en daar zal je professionele hulp voor nodig hebben denk ik . Sigaretten zou ik dan toch ook proberen te minderen , ik rook ook sinds vorige zomer maar ik denk niet dat ik er al ooit meer dan 5 op een dag had , ook (voorlopig ?) geen behoefte om het meer te gaan doen . Met die andere drugs ga je wel in grote problemen geraken , vrees ik , dus al zeker stoppen daarmee , ik ben al zeker van plan om het nooit te gaan doen ! Waarom eigenlijk begonnen met die drugs ?

Reputatie 1
Badge

Ik rook dr 20 tot 30 want je mag bij ons op school roken. Mense zijden dat je je er beter van ging voelen dus ik dacht he ik doe het 1 keer maar dat ging fout 

Reputatie 1
Badge

Ik weet niet of he weet wat kettingroken is maar dat doe ik

Reputatie 4
Badge +4

Roken op school ? Dat zou dan wel de enige school zijn waar dat nog mag , haha!

Reageer