Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

mijn ouders weten helemaal niets van mijn drugsgebruik.

• 21 november 2012
  • 10 reacties
  • 980 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
hey
ik ben een meisje van 14 en ben deze zomervakantie een beetje begonnen met drugs.. het begon met een paar jointjes met vriendinnen, maar echt alleen
omdat we wilde weten hoe dat nou zou zijn 😳 maar toen gingen we het vaker doen en roken deden we al een tijdje. maar daarna wilde we verder en zijn we
aan harddrugs begonnen, we hebben toen coke gesnoven.. het erge is niemand verwacht dit van ons, mijn ouders weten en verwachten het al helemaal niet
van mij, want ik ben eigk best een net meisje.. maar ik voel me wel erg schuldig dat ik dit doe.. wat vinden jullie hiervan?
groetjes

10 reacties

Heej ik vind het knap dat je het durft te vertellen hier en ik zou
eerst zelf proberen te stoppen (als dat is wat je wilt)
en andes gewoon een keer een afkikkliniek binnen lopen.
die helpen altijd en weten veel meer dan mij.
Het feit dat je vriendinnnen het ook doen maakt het wel erg lastig.
Ik zou de harddrugs gewoon achterwege laten.

ik hoop dat je wat aan mijn reactie hebt

xx
ja dat maar verslaafd is het niet hoor maar ik doe het nu wel bijna elk weekend en mijn vriendinnen ook..
ik voel me ook een beetje schuldig tegen over mijn ouders maarja ..
bedankt voor je reactie
xxx
graag gedaan
veel sterkte
xx
een vriend van me is gestopt door kauwgum te eten ;')
Coke.. Zit benzine in, Olie in, Cocaine bladeren, en nog meer troep,

Slecht spul hoor, heb zelf ook veel ervaring met zulke dingen.
coke niet verslavend? wacht maar tot je paar weekenden hebt gehad 😉
hee, 
ik heb zelf aan de speed gezeten ik woon net een maand weer thuis (heb in behandelhuis terug werken naar huis gezeten).
ik heb mijn moeder paar jaar amper gezien.
anderhalf jaar geleden ben ik ongeveer begonnen en pas geleden zijn ze erachter gekomen.
je kan het beter eerlijk zeggen en je spijt tonen.
tuurlijk zouden ze eerst boos zijn maar daarna ook blij dat je het gezegt heb.

wacht niet tot je alles kwijt bent dat wil ik je meegeven
ik vind het stoer en als je het zelf leuk vind gewoon doen.
scheit aan je ouders.
je moet het je ouders vertellen en naar een afkick kliniek gaan zelf stoppen met harddrugs is heel moeilijk en bovendien is coke illegaal als de politie je pakt draai je zo de bak in!!
Als ik jou was zou ik heel snel stoppen met cocaine. Dat is echt heel erg slecht voor je. Na een paar keer ben je er verslaafd aan en volwassen mensen komen er niet eens vanaf, laat staan kinderen. Het maakt je leven kapot en het is ongelooflijk duur. Van coke worde mensen ook nog eens heel egoischtisch en agressief. Niet echt sociaal zeg maar en dat ga je op gegeven moment merken omdat je vrienden, en ja zelfs je beste vriendin kan verliezen. Ruzie om coke, google daar eens op. De ellende spat van je scherm. Alsjeblieft stop er mee.

Het is ook verboden. Ik rookte ook een joint op mijn 11e maar vond dit echt ongelooflijk smerig. Dat doe ik dus niet meer. Ik heb een keer XTC gehad dus ik weet wel ongeveer wat je voelt. Maar coke is echt te verslavend. Alsjeblieft stop daarmee!

Reageer