Vraag

Luierfetish

  • 10 August 2020
  • 6 reacties
  • 738 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
  • Weet de weg
  • 18 reacties

Hallo

Ik heb een luier fetish in restaurants ga ik altijd opzoek naar gebruikte luiers maar nu will ik ze self kopen iemand tips

 


6 reacties

Hallo Myen :)

Je kunt naar de supermarkt toe lopen en daar luiers kopen. Als iemand er iets over vraagt zeg je gewoon dat je van je ouders even luiers moest halen voor je baby-broertje/zusje.

-TheMightySlayer <3

nou gebruikte luiers ik echt niet goed vooral als jeeen meisje bent maar ik zou gewoon luiers kopen voor je ‘zusje’ en ze goed verstoppen zodat je ouders er niet achter komen

Badge

Ik snap je wil ik zocht ook altijd naar gebruikte luiers durfde zelf ook niks te kopen

Badge

Ik heb zelf ook deze fetish. Ik heb ook in restaurants gebruikte luiers gezocht lol. Maar dat is niet goed, als ik jou was zou ik bijvoorbeeld drynights kopen. Die hebben de goede maat voor een tiener. Je kan ze bijna overal kopen.  Niemand kijkt je raar aan hoor :) 

-AnoniemWastaken

Reputatie 1
Badge +1

nou gebruikte luiers ik echt niet goed vooral als jeeen meisje bent maar ik zou gewoon luiers kopen voor je ‘zusje’ en ze goed verstoppen zodat je ouders er niet achter komen

ging ie lekker toen je dit typte? wat een bout zin

Reputatie 2
Badge +1

nou gebruikte luiers ik echt niet goed vooral als jeeen meisje bent maar ik zou gewoon luiers kopen voor je ‘zusje’ en ze goed verstoppen zodat je ouders er niet achter komen

ging ie lekker toen je dit typte? wat een bout zin

Man man man wat onaardig weer laat elkaar lekker in dr waarde 🙄

Reageer