Vraag

luier plassen


Badge

Schamen jullie je ook als je in bed lig met een luier om en je heb er in ge plast of gepoept er in?


11 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Moet je het dan niet verschonen?

 

Badge

@Cake020 

Ook

  • onnodige quote verwijderd , de kindertelefoon-
Badge

@Cake020 

Draag jij ook een luier ?

 

-onnodige quote verwijderd, de kindertelefoon-

Reputatie 4
Badge +2

Ik schaamde mij er vroeger wel voor, nu niet echt meer. Maar het heeft wel lang geduurd voordat ik dat kon.

Ik zie de luiers als een bril, zonder is het niet zo praktisch en moet ik het bed verschonen wanneer ik ‘s nachts geplast heb. Poepen doe ik (eigenlijk) nooit, dan krijg ik ruzie thuis en het is erg veel gedoe met schoonmaken vind ik.

Ik draag ze alleen voor bedplassen en laat soms ‘s ochtends nog wel iets erin lopen als hij toch al nat is en ik niet op wil staan of te lui daarvoor ben. Voor mezelf schaam ik mij daar niet voor, kan ik lekker zelf weten en merkt toch niemand.

 

Groetjes!

Badge

-onnodige quotes verwijderd-

Welke luiers draag jij ?

Reputatie 4
Badge +2

Hi Bradley,

 

ik heb verschillende luiers. Van die Drynight broekjes heb ik geprobeerd maar daar plas ik te vaak doorheen. Daarom heb ik nog steeds luiers met plakstrips. We hebben de Tena Maxi, Ultima en de Abriform M4 afhankelijk van hoe lang de nacht is. In het weekend neem ik meestal een Ultima of zo’n Abriform die houden een lange natte nacht probleemloos uit.

Welke heb jij als ik vragen mag?

 

Groetjes!

Pak een nieuwe of ga naar de wc

Badge

Ik schaamde mij er vroeger wel voor, nu niet echt meer. Maar het heeft wel lang geduurd voordat ik dat kon.

Ik zie de luiers als een bril, zonder is het niet zo praktisch en moet ik het bed verschonen wanneer ik ‘s nachts geplast heb. Poepen doe ik (eigenlijk) nooit, dan krijg ik ruzie thuis en het is erg veel gedoe met schoonmaken vind ik.

Ik draag ze alleen voor bedplassen en laat soms ‘s ochtends nog wel iets erin lopen als hij toch al nat is en ik niet op wil staan of te lui daarvoor ben. Voor mezelf schaam ik mij daar niet voor, kan ik lekker zelf weten en merkt toch niemand.

 

Groetjes!

klein vraagje

hoe oud ben je?

 

Reputatie 4
Badge +2

Ik ben helaas al ouder dan de gemiddelde bedplaster.

 

Ik ben nog 14 jaar maar wordt binnenkort 15. Ik heb er zelf nooit een porbleem van gemaakt en zo lang ik dat niet doe hoeft iemand anders, ouders of bijvoorbeeld  ook vriendinnen dat ook niet te doen.

 

Groetjes!

Badge +1

Nee schaam me niet als ik mijn luier plas of poep 

Badge

Wordt jij verschoond of verschoon jij jezelf?

Ik wordt liggend verschoond, Kan mijzelf niet goed wassen dus doet mijn moeder dat voor mij.

Reageer