Vraag

Luier fetish


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik weet niet of andere dit hebben maar ik ben verslaafd aan vieze luiers.

Het begon ong 3 jaar geleden ik ben nu 15. Ik moest een vieze luier weggooien. De luier werd in mijn handen gedrukt en het was niet de bedoeling maar ik begon er in te knijpen en toen ook aan te ruiken. In mijn gedachte kwam nu op om die luier niet weg te gooien maar met die luier naar het toilet te gaan. Ben naar het toilet gegaan en ben toen wat meer in de luier gaan knijpen en ruiken, toen heb ik de luier opengemaakt en op het toilet gelegd en ben er toen in de luier gaan zitten. Ik ben een beetje op en neer gegaan en toen ben ik gaan aftrekken en klaargekomen. Heb de luier dicht gevouwen en weggegooid.

Tegenwoordig heb ik dit nog steeds en ik ben benieuwd of iemand anders dit nog geeft.

13 reacties

Ik ben nu 17 paar jaar terug op speciaal onderwijs stage gelopen en deed ik dat ook dat was best opwindend
Reputatie 3
Badge +4

Ik vind het ook geil ook om ze te dragen wel meer hebben dat

Luiers alleen met plas of ook met poep?

Badge

 ik heb dit ook ik ga in het weekend soms  zelfs naar de kinder opvang om daar uit het zicht luiers open te maken enzo

Doe wat je wilt en ik hoop dat je er plezier aan beleefd, maar ik heb zeker geen ervaring

Ik persoonlijk doe da niet maar vind luiers wel echt geweldig. Durf ze alleen niet te kopen. Want ik ben echt zo'n bangerik zegmaar

Badge

Bericht verwijderd door De Kindertelefoon vanwege gebande gebruiker.

 

 

Badge

Bericht verwijderd door De Kindertelefoon vanwege gebande gebruiker.

Ik ook ik wil graag iemand ontmoeten 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo,

 

graag willen we nog even duidelijk maken dat het op dit forum niet de bedoeling is om mensen te ontmoeten. We vinden het namelijk heel belangrijk dat iedereen anoniem is en blijft. Houden jullie daar rekening mee?

 

Groetjes,

Marieke

De Kindertelefoon

Bij mij is het zover gekomen dat ik luiers draag inplaats van een onderbroek het is fijn want dan hoef je niet naar het toilet te gaan als je moet plassen of poepen en het is ook een stuk warmer.

Bij mij is het zover gekomen dat ik luiers draag inplaats van een onderbroek het is fijn want dan hoef je niet naar het toilet te gaan als je moet plassen of poepen en het is ook een stuk warmer.

Beste Anne-Bo,

 

Vroeger droeg ik altijd ook luiers, maar niet op school. Sinds de 2e niet meer. Ik raad je aan om dus te stoppen met luiers dragen, maar te beginnen met onderbroeken dragen

 

veel succes,

Xx_HentaiLover_xX

Bij mij is het zover gekomen dat ik luiers draag inplaats van een onderbroek het is fijn want dan hoef je niet naar het toilet te gaan als je moet plassen of poepen en het is ook een stuk warmer.

Beste Anne-Bo,

 

Vroeger droeg ik altijd ook luiers, maar niet op school. Sinds de 2e niet meer. Ik raad je aan om dus te stoppen met luiers dragen, maar te beginnen met onderbroeken dragen

 

veel succes,

Xx_HentaiLover_xX

Ah ik heb ook 1 dag geprobeerd maar toen ging ik plassen maar toen bedacht ik dat ik geen luier aan had en werd ik door heel de school uitgelachen :(

Reageer