Vraag

liefde en drugs of single en afkicken?

• 12 September 2017
  • 4 reacties
  • 897 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
In mijn vorige bericht kunnen jullie lezen hoe het begonnen is.

Ik heb 3 weken met een jongen gehad, eerst was hij heel lief Enzo.
Na 1 week begon ik de drugs die hij gebruikte (pep) toch ook wel heel interessant te vinden.
Hij bood me steeds vaker aan en ik zei ja. Ik heb toen 1 week elke dag vol op gebruikt, ik begon wallen te krijgen, ingevallen wangen en was 6 kilo afgevallen. Toen heb ik met mezelf afgesproken alleen nog maar in het weekend te gebruiken, op dat moment begon hij vaag te doen. Hij werd steeds vaker boos en vrienden en drugs werden belangrijker. Uiteindelijk was hij zo vaak bezig met vrienden en drugs dat het mij teveel werd en wat er toen gebeurd is. Hij heeft GHB in mn drinken gegooid. Een lsd-zegel laten werken bij mij. Toen heb ik het uitgemaakt.
Mijn enige probleem is is dat ik nogsteeds verslaafd ben aan de pep.

Ik zet dit bericht er niet op om zielig te zijn, maar voor alle meiden die net zo naïef zijn als mij.
Meiden aub Let op jezelf, ik heb mn leven vergooid, ik zie er niet meer uit.
Ben 19 kilo afgevallen, heb een ingevallen bek, slaap heel slecht en leef in angst.
Ik heb wss ook herpes aan hem overgehouden.
Echt Let op jezelf en laat je leven niet verpesten Door drugs

4 reacties

Haaihaai,

Wat knap van je dat je hier zo open over durft te zijn en dat je andere waarschuwt! Het klinkt inderdaad niet als een gezonde relatie. Ik hoop dat je snel afkickt en dat het weer beter met je gaat!

Fabian
Hoi!

Wow, heftig verhaal! Inderdaad heel dapper om het zo te delen.
Niemand hier denkt dat je dit bericht plaatst om zielig te zijn, dat ben je niet, aangezien je dit zelf hebt meegemaakt, en niet wilt dat anderen dit ook moeten doormaken.

Heb je hulp bij het afkicken? Het is heel lastig, zeker alleen, en met een gebroken hart. Is het een optie een herpestest te doen bij de dokter? Zo ben je zeker, en misschien heb je het niet, dan ben je gerust, en heb je het wel, kun je aangifte doen, want wat die jongen met je heeft gedaan kan echt niet.

Groetjes
x
Herpes test heb ik gedaan, is Gelukkig negatief uitgevallen. Het stoppen is niet gelukt maar het is niet meer dagelijks, alleen nog maar in het weekend. En daar laat ik het bij, af en toe genieten mag ook wel toch.

Maar dankjewel voor je reactie
Groetjes
X
Wat een opluchting dat de herpestest negatief was! Ook goed dat je de zelfcontrole hebt alleen in het weekend drugs te nemen. Ik weet niet vee van drugs, en hoeveel schade deze toe zal brengen, maar wie weet weet iemand anders dat.

Groetjes
x

Reageer