k2 wiet

  • 17 January 2018
  • 6 reacties
  • 630 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi, ik heb 2 maanden geleden voor het eerst k2 wiet gerookt wat eigenlijk officieel gezien word als geen wiet... nu heb ik de laatste tijd last van angstaanvallen, hallucinaties enz. nu heb ik pas op internet opgezocht over k2 wiet en kwam dit ook uit, meerdere zeiden als dat dit door de k2 kon worden veroorzaakt... hebben meer mensen hier last van sinds het roken van k2?

6 reacties

Hoi !
Ik denk dat je hier het beste onmiddellijk mee stopt , omdat drugs sowieso heel gevaarlijk kunnen zijn en jou in de problemen kunnen brengen , maar zeker als je die klachten (angstaanvallen , hallucinaties ,...) hebt , wil het zeggen dat jouw lichaam er niet goed tegen kan .
Als je echt een verslaving ontwikkelt zoek dan best professionele hulp .
Groetjes
Lot
Hoi, ik rookte hiervoor Ookal toen ging t altijd goed tot ik k2 ging roken nu opeens gaat t elke keer fout... maar heb sowieso al besloten om te stoppen (met wiet dan)
k2 is een middel dat gwn op een blaadje is gespoten. dit is verslavend helaas. na veel gebruik kan er problemen komen zoals hallucunaties of dingen zien als je je ogen dicht doet (iemand die ik kende die had voor 2 jaar lang een logo in zn gesloten ogen)
K2 is gewoon een gekke hybrid, volgensmij ben je opgelicht

Reageer