Jouw ervaringen met drugs


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,

Je kan hier met ons delen wat voor trips jij ervaren hebt en met welke drugs etc. Het lijkt mij erg interessant en gezellig om jullie ervaringen aan te horen. 
Ik zelf heb wel is wiet gebruikt, in de meivakantie van dit schooljaar. Ik was elke dag stoned en ik kwam elke dag laat thuis. 
Ik rookte met twee vrienden van mij en op Koningsdag ging ene vriend van mij bad! Hij kotste midden op straat, voor de AH en werd door iedereen aangekeken.
Ook ben ik stoned naar de stad en kermis geweest en ik kan je vertellen, dat is lachen! Stoned naar de kermis, iedereen die naar je rode ogen staart, ik vind het geweldig!

Ik hoop dat jullie ook verhalen hebben, kom maar op!

11 reacties

Ik ben verslaafd aan wiet, ik vind het ziek chill (niet dat ik verslaafd ben), ik heb zelf een paar keer speed gesnoven. Ik heb ook MDMA liggen wat ik binnekort ga doen.

Van de zomer ben ik een paar keer stoned naar de kermis geweest en dat was fucking gaaf. Ook speed snuiven was echt lachen.
XTC genomen met mijn vriend in de huiskamer. Alles schoongemaakt en opgeruimd, best grappig
ik had 100 gram gehaalt met 3 vrienden (voor de verkoop) en we hadden daar in totaal 12 gram van gerookt in een waterpijp, GEEN aanrader kwas bijna verzopen toen we in dat meer gingen zwemmen zo stoned was ik. Me ouders kwamen er btw niet achter.
-onnodige quote verwijderd-

wat heb jij genomen dan? want anders lag je wel in het ziekenhuis <- nevermind las verkeerd
Mjeh..
Ik heb ooit een stuk of 8/9 pijnstillers tegelijk genomen.. (Ik had zo'n ontzettende koppijn dat ik niet meer fatsoenlijk na kon denken -_-)
Geen goed idee.
ik heb in mn verleden wat jaren flink gebruikt, en enige wat je aan zulke dingen overhoud is een kutleven, je doet de mensen die van je houden superveel pijn ermee, en op lange termijn en de hoeveelheid die je steeds meer moet nemen door je jaren heen omdat je lichaam de oude hoeveelheid gewent is, zorgen voor vaak hele serieuze gezondheidsproblemen.

Zit nu zelf heel erg met hartproblemen, 9/10 keer als ik er last van heb dan eindigd t ook in het zkh omdat de sypmtomen gevaarlijk tot dodelijk kunnen zijn.
Ben al 4x voor de dood weggehaald in de tijd dat ik gebruikte.

Dus drugs? never aan beginnen. 😉 het verkloot alleenmaar je hele leven.
Hey

Ik heb nooit drugs gebruikt, Maare voor de mensen hier doe niet.
Iemand heeft er door zelfmoord gepleegd genaamd MIJN VADER
Als alcohol(<18) er ook onder valt dan heb ik twee soorten gebruikt: alcohol en wiet. Jenever, vodka, whisky, bier, champagne en Malibu. Verder heb ik denk zo'n 10 keer geblowt, smerig vond ik beide niet. Maar ik ben blij gestopt te zijn met dat spul. Het is niet stoer. 

Dwingen en anderen je tot zo iets, wees wijs en zeg NEE.

laterzz
    Jappie
Ik vind inderdaad dat hij praat alsof drugs gebruiken iets goed is.
Er is hier als het goed is sws al een topic voor. 
Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je drugs gebruikt en erover gaat opscheppen moet jij je kapotschamen. Ik klink misschien grof, maar als jij hiermee doorgaat op de manier zoals je dat nu doet dan ga je je op een bepaald moment in je leven toch gru-we-lijk tegen het lijf lopen.

Terug ontopic: Ik heb geen ervaringen met drugs [eigenlijk valt roken ook onder drugs dus alleen een paar sigaretten gerookt]. Ik heb overigens geen behoefte aan sigaretten en al helemaal niets extremers.
Hey,
Ik heb geen ervaring met drugs.
Ik zou trouwens ook niet weten hoe ik eraan zou moeten komen.
Nigga, je praat over drugs alsof t iets goeds is...
Vidn je dit echt zo? Of var je je gewoon verkeert op (kan ook...)?
Kus,
Hallo,

Ik ben zelf drugs verslaafd geweest.
Ik heb een half jaar elke dag gesnoven. Waaronder: Cocaine, Speed, en het narcosemiddel Ketamine, dat is ook een poedervormig snuif middel wat niet zo heftig is als speed en cocaine, en het is goedkoper.
Ik heb daarvoor 3 maanden lang heel veel wiet gerookt.
Ik heb paddos gebruikt en ook xtc, ik heb de meest voorkomende dingen gebruikt.
Menseb denken ochja wiet kan geen kwaad. Raak je niet verslaafd aan. Nou ook aan wiet raak je verslaafd.
Ik heb best wel hersenbeschadeging er door. Waaronder dat me concentratie er niet meer is. Ik niet lang naar een pint kan staren en dat ik vaak nog terug vallen heb. Ik raad je aan niet verder tegaan als wiet(wat ook niet goed is) ik werd uit huis getrapt. Vrienden liet ik in de steek voor drugs etc. Dit is mijn verhaal

Reageer