Informatie over wiet !!!

• Anonymous
  • 0 reacties
🆒:oHallo allemaal ik wil heel even iets kwijt ik blow elke week een jointje en ik ben 16 jaar en ik blow nu al 5 maanden wiet is een plant de toppen van de plant plukken ze eraf en daarmee worden joints gedraaid in wiet zit THC en dat veroorzaakt voor blowen op lange termijn geheugen verlies en jij krijgt ook concentratie problemen en je kan in een psychotisch worden ik ken veel mensen in mijn omgeving die blowen en veel langer als ik en het valt allemaal wel mee internet maakt het juist allemaal erger als je het gewoon soms doet en niet te veel is er niks aan de hand! Ik vind blowen juist leuk door de lach kick en je kan gewoon in een space raken althans ik haha voor de mensen die wiet willen uitproberen doe het gerust maar gewoon niet te vaak ik blow al 5 maanden en ik heb nog niks gemerkt van concentratie enzovoorts en nog een tip !!! Hebt vele soorten joints maar daar kom je uiteindelijk zelf wel achter ik wou dit even kwijt! Voor de mensen die nieuwsgierig zijn groeten zepp

15 reacties

haha lekkah jonko :p
Hee Zepp, ik ga binnenkort ook vor het eerst blowen (jaa ik ben er heel laat mee, ik ben ruim 17) , ik ga t doen met twee goede vrienden die al pittig veel blowen, maar heb t tot nu toe meestal afgeslagen, ga t nu dus wel proberen. Maar; hoe werkt het? Ik ben bang dat ik eerst 5 uur ga zitten hoesten na mijn eerste hijsje (ben wat asmatisch) of dat ik een of andere bad trip krijg en zaar in paniek raak ofzo ^^. Mijn vriendin zegt dat ik dubbel in moet ademen ofzo zodat het dan over de longen gaat? Ik snap het niet haha. Tips?

Liefs van mij
Uhhh, ben ik de enige die t niet normaal vind om zo over drugs te praten?
Wiet is een drugs. Dat het in Nederland legaal is betekend niet dat het goed is. Niet voor nies is het in de meeste landen illegaal.
Niet om te zeuren, maar wiet is wel degelijk schadelijk voor de gezondheid en, vind ik, niet iets goeds.
Wiet is een drugs. Dat het in Nederland legaal is betekend niet dat het goed is. Niet voor nies is het in de meeste landen illegaal.
Niet om te zeuren, maar wiet is wel degelijk schadelijk voor de gezondheid en, vind ik, niet iets goeds.

Er moet wel over drugs gepraat worden, dat is belangerijk voor de voorlichting.
Als je er niet over praat wordt het taboe, iets waar we ook niks aan hebben.
Trouwens, ik heb veel liever dat mijn kinderen later wiet doen dan dat ze al die sterke dranken achterover tanken; is minder schadelijk.
Wiet richt minder schaden aan dan veel dranken met alchohol. Wiet is idd schadelijk, maar veel dranken nog schadelijker. 
ben net 16 rook soms ook een joint koop ik op straat maar ff voor iedereen doe het niet te vaak, je conditie gaat ervan naar de kloten  en als je extreem goede wiet hebt kun je knock-out gaan. als je al blowd koop het dan niet op straat want straatdealers kunnen er troep doorheen doen die je niet ziet of ruikt maar wel giftig zijn. koop het altijd bij een shop en als je minderjarige bent kun je het voor de shop kopen gewoon vragen aan mensen voor de shop of ze wiet voor je willen halen.

LET OP: blowen kan leiden tot geheugenverlies, consentratie problemen, verslavingen, keel- mond- maag- en long kanker en de dood! 
Oorspronkelijk geplaatst door Pheebe

Er moet wel over drugs gepraat worden, dat is belangerijk voor de voorlichting.
Als je er niet over praat wordt het taboe, iets waar we ook niks aan hebben.
Trouwens, ik heb veel liever dat mijn kinderen later wiet doen dan dat ze al die sterke dranken achterover tanken; is minder schadelijk.
Wiet richt minder schaden aan dan veel dranken met alchohol. Wiet is idd schadelijk, maar veel dranken nog schadelijker."

Volgens mij is er niet zoiets als een onschadelijke drug. Ja, alcohol is ook een drug, maar daar hebben ze het nooit over, omdat het zo ingeburgerd is in de samenleving. Ik heb een tijdje heel veel gedronken, maar ik vond het niet meer interessant en toen ben ik er zo goed als mee gestopt. Ik drink nu alleen nog als ik een filmavond met een goed vriend of vriendni hou. Dat is het beste wat er is; dronken zijn met één iemand. Lekker rustig, onvergetelijke avonden. Dus nee, ik denk niet dat we allemaal als maagden moeten leven, maar dat inzuipen en daarna naar de plaatselijke club voor het "zuipen tot iedereen heeft gekotst en je de volgende ochtend niks meer weet" ding is denk ik te veel. 

Over blowen; het is dom, beter als je het niet doet, mensen zijn sneller verslaafd dan ze denken, doe het gewoon niet, en als je dan net zo dom bent als ik dat de nieuwsgierigheid je in zijn greep heeft; zorg dan dat je legale wiet hebt en het doet met iemand die je volledig vertrouwd, kortom; veilige omgeving. En hou het daar dan ook bij.
Pure bullshit. Kijk als je geblowd heb kan je je minder concentrerwn maar dat is daarna weer weg. Blowen is helemaal niet eng. Er is bijv nog nooiit iemand dood gegaan door blowen. Drank wel daarintwgen. Veel zelfs. Daarom vind ik het ook onzin dat mensen er zo moeilijk over doen. Drank is wel oke maar wiet niet? Hypocriet vind ik dat ????????  mwahhh zorg gewoon dat je school en shit er niet onder leid. Hou het onder controle. Xx
Dat bedoel ik; doe wat je wil, maar met mate en zorg dat de rest van je leven er niet onder leidt. 
Een deel van mn reactie is verwijdert omdat er in stond dat er niet psychotisch van kan w
Worden* het ding is dus dat het een trigger kan zijn als je er aanleg voor hebt. Het is niet dat iedereen dat dus kan krijgen ofz. Ben het even gaan navragen ????????
Ik weet niet waar die vraagtekens vandaan komen mn ipad doet raar sorry. ????????
hierzo dus, lange termijn geheugen verlies er van opgelopen:(

Maar tipje, doe het niet tevaak.
Weet wat je rookt, koop niet zomaar van 1 of andere straatdealer het beste is van eigen plant.
Rook geen takjes, en kijk altijd eerst even wel even als er niks anders inzit. 

Het hoort groen tezijn, dus geen andere kleur.
test altijd eerst even watvoor kleur ass er af komt.

wit, kan je het gerust roken en is het goeie weed.
grijs, zit er wat troep in en is het niet top kwaliteit zou ik maar zeggen.
zwart, dan zit het vol met troep, als ik jouw was zal ik het maar weg gooien.

Der kan vanalles doorzitten. 

De planten worden de laatste weken gevoed met een chemise goedje, wat niet echt goed voor je ook is en het wiet eigenlijk chemishe maken. 
Der word vaak loodwater doorgegooid, alcohol en zelfs ook wel haarspray en nog zelfs veel meer troep. 

Zelfs kunnen der anderen drugs doorheen zitten, zoals welles xtc of zelfs crystelmeth of andere drugs maar dat kom je nietzovaak tegen vooral niet in nederland.

Dan heb je ook nog de kans voor een badtrip tekrijgen, daarop is de tip natuurlijk.
1. niet teveel
2. eet altijd genoeg en ga nooit op een lege maag blowen. Dus neem altijd wel iets te eten mee voor de zekerheid.
3. drink veel water en vruchtensap, je krijgt er zelfs een hele drooge keel van wat zelfs brandend kan zijn en opzetten en je geen lucht meer krijgt of speeksel produceert.
4. bij een badtrip stap onder de koude douche, wees nooit alleen. Drink wat, blijf bij geheugen en denk niet aan doodgaan.

Wied kan zelfs dodelijk zijn wat vaak en grotendeels in de doofpot gegooid word, of ze een andere reden voor bedenken, maar natuurlijk wel bij ernstige gevallen waarop de kans nietzo groot is. 

Daarbij alcohol en wied gaan niet samen, dus ik raad jet niet aan. Dit leverd wel een kans op bij teveel dat je inderdaad met een hele kleine kans dood zou kunnen gaan. Dus doe het gewoon lekker appart.

Maar beter blow niet, die shit ****t je mind op, het maakt je vanzelf helemaal gek netzoals alle andere drugs.
Hey,
Natuurlijk bepaal ik dit niet maar ik zou sowieso niet blowen ook omdat het niet onder de achtien mag maar ook omdat het vaak naar meer verlangt! 
Ja idd S.W.A.T Boy

-Domuh ❤
Grappig dat sommige mensen doen alsof ze er heel veel vanaf weten en er uiteindelijk dus niet zo bar veel van weten. (niemand hoeft zich persoonlijk aangevallen te voelen, maar moest het toch even kwijt).
Ik blow zelf al heel wat jaren en ik ken mensen die zelf wietplanten hebben.
En voor de mensen die zeggen dat wiet niet gevaarlijk is of whatever, deels hebben jullie gelijk want aan een overdosis wiet kan je eigenlijk niet doodgaan (tenzij het in combinatie is met andere drugs etc). Maar je kunt wel in een flinke bad trip belanden, en leuk is anders. 

Reageer