Vraag

ik wil stoppen met fappen

  • 5 October 2019
  • 4 reacties
  • 403 Bekeken

Badge
Ten ik 13 was begon ik met fappen sinds toen fappte ik iets van 3 keer per week. Ik wil dat ik stop maar dat durf ik niemand te zeggen dus ik heb er niemand om te vragen

4 reacties

Waarom zou je aan iemand willen vertellen dat je stopt met masturberen? Wat hebben mensen aan die informatie? Of wil je dat mensen met die informatie je kunnen helpen?

Als jij wilt stoppen is dat prima, ga er voor. Maar ik denk niet dat iemand je daarbij kan helpen. Ik zou ook niet weten waarom precies. Maar wie weet vind je iemand.

See ya!
Spookyzx.

Ga je gang, maar ik denk dat het niet nodig is om dit zomaar met iemand te delen.

Er zitten nog wat positieve dingen aan, maar het is niets dat je niet kunt missen.
De link tussen masturberen en prostaatkanker is niet super duidelijk, maar maak je daar geen zorgen over.
Wat wel goed is, is dat je jezelf leert kennen en er achter komt wat jij wel en niet fijn vindt.
Echter lijkt het mij sterk dat het je sperma “ververst”.
Je maakt immers constant nieuwe zaadcellen aan en zaadcellen zijn niet bepaald “vers” of niet.
Je hoeft je ook geen zorgen te maken over je urinebuis, hoor.
Klaarkomen helpt daarbij niet, maar je lichaam kan zichzelf uitstekend onderhouden.

Hallo Foxy :)

Waarom wil je eigenlijk stoppen met masturberen? Masturberen is best gezond ook voor je seksleven volgens mij en het geeft een fijn gevoel. Er zijn niet echt nadelige gevolgen van masturberen.

-Dr8gon99

Reputatie 4
Badge +3

Heyyy om een beetje informatie te krijgen: waarom wil je eigenlijk stoppen? Aftrekken is heel normaal. Miljoenen mensen doen het. Aftrekken is btw ook heel gezond je maakt je plasbuis van de binnenkant schoon je ververst ook het sperma. Ik zou zelf niet zien waarom je zou willen stoppen maar als je er een hele goede rede voor hebt let me please know!🖤

groetjes, Maks

13 jaar

Reageer