Ik vind roken lekker, toch paar vraagjes erover.

  • 8 September 2012
  • 11 reacties
  • 4496 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo iedereen,


Ik ben 13 jaar en ik rook af en toe.
Ik vind het ook echt lekker en ben niet een van de vele die het doet om ´stoer´ te zijn.
Best wel veel vrienden van mij doen het ook. En dan is het ook gewoon gezellig.

Maar hoe kan ik het beste verbergen voor me ouders?
Waar kan ik het best me sigaretten verstoppen? (Heel pakje)
Hoe kan ik de geur het best vermijden voor me ouders?
En moet ik het vertellen tegen mn ouders of beter niet? 

Alvast heel erg bedankt allemaal!

Groetjess

11 reacties

heey.

Ik zou het gewoon eerlijk zeggen. 
Ik denk dat je ouders het niet leuk zouden vinden. 
Maar weet ook waarom want het is niet goed voor je he.


xxx<3
Ik heb wel een paar goeie rtips; ikzelf verberg het ook ; )
Mijn pakje bewaar ik vaak op verschillende plekken bv aan de achterkant van mijn laatje, 
of in een jaszak , schooltas (voorvakje) etc
Geur kan je vermijden met deo, en tanden poesten.
Je kan het beter wel vertellen, of iniedergeval dat je zegt dat je het af en toe doet.
Eerlijkheid word wel alltijd (oke soms dan) beloont. Dan kunnen ze je 100% vertrouwen.
Handig voor later , als je iets ouder bent, dat je zegt wat ik ook doe ik zeg het eerlijk ;)

Succes ermee! 
xxx
myn vriendin is 10 en rookt ook.
ze heeft het vertelt, en had eerst straf, maar toen heeft ze serieus gepraat, en haar moeder zei dat het goed is, zolang ze de peuken wel zelf betaalt, van haar eigen zakgeld.

suc7 !

xxx
geur : deo kouwgom en zeep op je handen ,
verstoppen: sport tas schooltas jas 
vertellen : doe nog maar niet straks stop je en denken je ouders dat je rookt 

alsjee
je kan het beter eerlijk vertellen dan kunnen je ouders het misschien ook accepteren dat deden mijn ouders ook ik was namelijk ook 13 toen ik rookte maar ik had een nadeel ik werd betrapt in me kamer. 
dus vertel het beter eerlijk voordat ze je betrappen.
1.deo kauwgom engerie binnenzak-van-je-jas aan de zijkant van je bh bij je arm tussen je ribbenkast en je bh bandje verstoppen ehumm je kan de gekste plekken verzinnen
succes ermee
haha bekend dit. Ik zelf koop altijd van die hele sterke fruit smaak kauwgom en van die deo waar je niks meer door ruikt. Nadat je heb gerookt ff goed ook op je hand en mouw spuiten trouwens! Zelf heb ik het niet verteld want ik ben daar nog niet aan toe zegmaar... succes;)
Ik rook ook nu een maandje (ben 13 jaar) en allebei me ouders roken niet , me moeder wel gedaan , en altijd geroepen dat ze het meten ruikt , ze heeft nog steeds niks door, hoe ik het doe :

in de pauze van school roken want dan duurt het nog een tijdje voor je naar huis gaat
niet in t rokershok zitten maar naar een plaats waar je (bijna) niemand kent
winterjassen zijn vaak van stof waar de geur niet snel intrekt
kapushon (weet niet hoe je schrijft) op zodat je haar niet gaat stinken
na het roken een groot groen blad op je handen vegen , dan ruik je totaal geen rook geur meer
mint kaugom nemen , handen wassen met zeep
sigaretten & aansteker in je locker bewaren ( NIET denken ze merken het toch niet als ik ze in me jaszak doe en mee naar huis neem want da had ik dus en me moeder zaghet)

maar het gew zeggen is beter en makkelijker natuurlijk ( heb ik ook nog niet gedaan fzoo , want me ma denkt dat dat pakje van ieman uit me klas was en ik het bij moest houden
heyy gozer ik ben 15 en ik rook al 3 jaar...
vertel het aan je ouders man heb ik ook gedaan en daarmee heb ik een boel gezeik voorkomen
HI,
Ik heb zelf ook gerookt, maar heb uiteindelijk besloten dat het niet mijn ding is.
Ik verstopte mijn pakje altijd in mijn kluisje op school. Ik liep er paar keer per dag heen en weer om sigaretten te pakken haha
Ik verstopte de geur altijd door parfum op te spuiten (werkt veel beter dan deo) en de geur op mijn handen verborg ik door een mandarijntje te schillen na het roken.
Verder vind ik dat je het je ouders wel moet vertellen als dit een blijvende gewoonte is. Als alleen maar een beetje aan het experimenteren bent hoeft dat niet persé.

Groetjes
om de geur te verbergen moet je tijdens het fietsen roken dan heb je geen deo nodig. Alleen blijven je vingers wel stinken en je blijft uit je mond stinken dus ik zou ook kauwgom meenemen ofzo iets

Reageer