ik ruik aan billen is dat raar

  • 21 April 2014
  • 20 reacties
  • 5843 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo ik ben hilal ik ben een meisje en ik ben 13 jaar 
ik ruik aan de billen van vrouwen ik weet niet of ik lesbies ben of dat ik een verslaving heb
ik doe het meestal bij me moeder als we aleen zijn en ze bukt moet ik altijd aan haar kont ruiken als ze slaapt ga ik naar haar bed en ruik ik aan der clit

20 reacties

Dit is compleet normaal ik zelf doe het ook terwijl ik mezelf aan het vingeren ben met kaka op m'n vinger 
Ik heb hier nog nooit eerder van gehoord. 
nog nooit van gehoord
Nog nooit van gehoord. Maar vind ze het niet raar als ze wakker wordt en dat jij daar staat te ruiken? Misschien kun je er maar beter mee oppassen anders wordt het echt ongemakkelijk als ze het een keer ontdekt lijkt me...
echt,mensen dit is gewoon fake 😑
Dat dacht ik ook toen ik het las.
Maar ja ik ben hier niet om mensen te beschuldigen, dus als dit waar zou zijn ben ik het eens met xisabelx. Probeer er wel mee te stoppen want ja, dat is raar.
JA DAT IS HEEL RAAR !
Ik had probleem ook en ja.. Mij  vriendje is er achter gekomen. Hij heeft er een foto van gemaakt en op internet gezet. En nu is mijn leven kapot:(

STOPPEN DUS!!!
echt,mensen dit is gewoon fake -__-


Dit dus....
mis moet je het met je moeder over hebben hoe zij erover denkt. misschien heeft zij wel dezelfde gevoelens en is deze zeldzame ziekte wel overgedragen bij je geboorte
Ik zal ermee stoppen hoor
Reputatie 3
Badge +1
IK ruik van mijn vriendin Ben gek op die geur ik spreid haar billen en stop mijn gezicht tussen zo sterk en bedwelmend
Nog nooit van dit gehoord aan iemand zijn billen te ruiken.. vind dit al ongemakkelijk voor mijzelf geef ik eerlijk toe.

Ik zeg gewoon dat ik het zelf ongemakkelijk vind, veder heb ik niks tegen hoor.

Maar ZOWIEZO echt oppassen als je dat doet, maakt niet uit hoe vaak maar toch oppassen..
Reputatie 3
Badge +3
Wrm was je op je eigen topic aan het reageren...
Reputatie 2
Badge +3
Hoi Ik Wil Een Meisje Worden,

Dit is een topic uit 2014. De 'Anonymous' die je ziet is de naam die je krijgt als je je account laat verwijderen. Iedereen krijgt dan die naam, vandaar dat het lijkt alsof één iemand op zijn eigen topic reageerde.

Groetjes,

Hester van De Kindertelefoon
Reputatie 3
Badge +3
Hoi Ik Wil Een Meisje Worden,

Dit is een topic uit 2014. De 'Anonymous' die je ziet is de naam die je krijgt als je je account laat verwijderen. Iedereen krijgt dan die naam, vandaar dat het lijkt alsof één iemand op zijn eigen topic reageerde.

Groetjes,

Hester van De Kindertelefoon

Oh sorry. Maar waarom staat daar dan 'auteur' bij?
Reputatie 2
Badge +3
Hoi Ik Wil Een Meisje Worden,

Dat komt doordat het ooit is geschreven door iemand met een account. Dat account is verwijderd. Die naam is dan vervangen door het woord 'Anonymous'. En omdat het openingsbericht ook van Anonymous is denkt het automatische systeem dat alle reacties met Anonymous van de 'Author' zijn. Hopelijk is het zo een beetje duidelijk. Als je meer vragen hebt kun je ze stellen bij 'Over De Kindertelefoon'.

Groetjes,

Hester van De Kindertelefoon
Reputatie 3
Badge +3
Hoi Ik Wil Een Meisje Worden,

Dat komt doordat het ooit is geschreven door iemand met een account. Dat account is verwijderd. Die naam is dan vervangen door het woord 'Anonymous'. En omdat het openingsbericht ook van Anonymous is denkt het automatische systeem dat alle reacties met Anonymous van de 'Author' zijn. Hopelijk is het zo een beetje duidelijk. Als je meer vragen hebt kun je ze stellen bij 'Over De Kindertelefoon'.

Groetjes,

Hester van De Kindertelefoon

Dankjewel. Ik weet het nu 👍

Ik ruik liever aan een vagina

Hallo Sinan038 :)

Ik geef je de suggestie om te reageren op recentere topics aangezien dit topic nu in de lijst van '’Actieve topics'’ komt.

-Dr8gon99

Reageer