Vraag

hulp nodig bij verslaving en angst, wie kan me helpen?

  • 19 April 2022
  • 2 reacties
  • 50 Bekeken

Badge

Hallo, ik ben een jongen, over 1 maandje 15. Ik ben begonnen met blowen en drinken op de middelbare. Ik blow nu elke week 5 joints en drink een beetje door de weeks. Ik begin echt verslaafd te worden en ik ben tot alles bereid om aan maar een beetje wiet te komen. Laatst was ik in de stad aan het blowen en kwamen er mensen aan die me dwingde om voor hun te dealen. Ik ben altijd angstiger als ik wiet op heb, maar ik heb nu het gevoel dat ik echt gewoon word gezocht in de stad door mensen en miss ook politie. Ik heb me zoizo nooit echt gellukkig gevoeld en heb meerdere keren zelfmoord geprobeert te plegen, het enoge wat mij nog overeind helpt os wiet. 

Heeft iemand tips voor mij? 


2 reacties

Reputatie 5
Badge +1
  1. pleeg geen zelfmoord! doe ook geen pogingen, dat ben je niet waard
  2. ga er met iemand over praten. je moet van je verslavingen afkomen, anders ga je je dus alleen maar slechter/angstiger voelen. ga naar een psycholoog zou ik zeggen
  3. je bent nog maar 14. je kan nog zoveel meer bereiken met je leven! denk aan dingen die je nog wilt bereiken. qua beroep, leuke dingen, tof gezin etc.
  4. die mensen die met je wilden dealen, hoe wisten zei dat je wiet enzo gebruikt? of was het toeval? ben je ze nog vaker tegengekomen?
  5. hoe kom je aan die drugs?

 

in ieder geval, praat met een psycholoog en vertel je ouders (of iemand anders als je het niet met hen kan bespreken) wat je dwars zit. je bent immers nog veel te jong om zo een zooi van je leven te maken. pleeg geen zelfmoord en denk aan tip 3. ik meen het, praat er over. kom van die zooi af.

 

liefs Emma <3

 je bent dit allemaal niet waard

Badge

Dankjewel voor je hulp Emma!

Die dealers hadden me zien roken. Ik heb een x drugs geprobeerd van een vriend en ik wou meer, dus ik liet mensen het voor me kopen, en vrienden geven het gratis ook vaak aan me. Ik ga nu zeker naar een psycholoog!  Heel erg bedankt ik ga zeker iets met die tips doen! 

<333

Reageer