Hoe kom je aan sigaretten?

• 24 February 2012
  • 20 reacties
  • 2549 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
ik weet het ik weet het, heb t al zooo vaak gevraagt maar hoe komen je aan sigaretten?:p
en pls niet beginnen over gezeur slecht voor je gezondheid, als ik t lekker vind, vind ik dat.
en ik heb niet echt oudere vrienden, wel en jongen uit mijn klas die waarschijnlijk rookt maar durf niet te vragen om sigaretten.
xxx SmokeyGirl

20 reacties

kindertelefoon verwijder deze topic zo zinloos en slechtvoorbeeld je gaat het toch niet stelen?
kindertelefoon verwijder deze topic zo zinloos en slechtvoorbeeld je gaat het toch niet stelen?
inderdaad moet hier nou nog een andwoord op?
Hallo LoveC.x

We hebben een deel van je topic verwijderd, omdat je hierin aanzet tot crimineel gedrag. Dit kan de Kindertelefoon niet toelaten.
oke, sorry zo bedoelde ik het niet:$
Hallo LoveC'.x

Kijk ik geef alleen maar neutraal advies:

Gr. birdy
......................................verwijderd
...................... je bent 12..
ja dus ik ben 13 en heb ook gerookt, ligt dr aan hoe je word opgevoed/vrienden enz

Deel van het topic verwijderd
niet schelden hier! Iedereen moet kunnen zeggen wat tie kwijt wil toch? Daar is deze site voor. Kijk wel uit met wat je zegt!
@JeffreyVV

laat me lekker! k'doe niet wat jij doet, k'doe niet wat een ander van me wil, k'heb eenn eige leve!
je rookt vast omdat je stoer probeert te doen, 9 van de 10 mensen doen dat
als je zo gaat reageren , moet je het hier niet neer zetten, en dus ook geen aandacht vragen. Of gewoon hulp en reacties aanvaarden!
Hey,
Ik rook ook al sinds groep 7 ofso.
Nu zit in in de 3e.
het heeft helemaal niks te maken met "Stoer doen".
Bij mij komt het gewoon dat mijn ouders het deden en ik het wou proberen.
entoen vond ik het lekker.
............................................
Natuurlijk is het wel slecht voor je gezondheid, maar ik ga daar niet over zeuren.
het is jou leven jou keuzes.
suc6 ermee.

xxx
iedereen zegt wel altijd om t stoer doen enz he maar zoveel mensen vinden t gewoon lekker.. als je iemand kent zeg dat ook niet dat die het doet om 'stoer te doen' want daar weet je nix vanaf ...
voor iedereen die nog nooit heeft gerookt of alleen 1 keer geprobeerd heeft:
het is waarschijnlijk een keer om stoer te doen, maar zodra je dat een paar keer hebt gedaan,
kan je gewoon niet meer stoppen en moet je gewoon elke dag een bepaald aantal sigaretten roken.
zelf heb ik hier ervaring mee, ik heb namelijk vanaf mijn 11 gerookt, maar ben nu met therapie gestopt.
ik ben nu 13 bijna 14
x
ik rook zelf al sinds mijn 11de, omdat ik een erg moeilijke jeugd heb gehad. Ik ben nu 15 jaar. En ze hebben bij mijontdekt dat ik astma heb...Dat is natuurlijk nog slechter. maar, nu kan ik er al niet meer mee ophouden! Hoe erg ik het ook probeer, niks helpt!

Nou heb ik laatst met een vriend van mij gepraat, die zei toen tegen mij: mag ik je sigaretten even?

dus ik gaf mijn sigaretten, hij zei: ZO, jij krijgt er nu nog 1 en de rest geef je aan mij!

Dit heb ik echt met moeite moeten doen, het lukte wel, ik ben al aant minderen!

ik ben zo trots op mezelf! Ik ben nog nooit zo blij geweest met een vriend!

Dus, misschien moeten alle verslaafde onder ons, ook maar is met een vriend gaan praten?

het helpt mij in ieder geval wel! En ik ben niet zo makkelijk! ;)

xxx
@Lil'Jackob

ten 1e ik rook nog niet maar wil het want ik vind het lekker en mijn leven is niet zo'n makkie

ten 2e ik wil niet roken om stoer te doen. ik WIL juist dat niemand erachter komt! ik ga exht niet midden op t schoolplein staan paffen!! ik wil alleen roken omdat het me kalmeert en ik vind t lekker.

dus, voor iedereen, als je wilt zeuren over dat ik rook om 'stoer' te doen of dat t niet goed is voor me, ik luisyer er tog niet naar. als ik diet wil, doe ik dat. mijn leven, jou leven, ik bemoei me tog ook niet met jou leven?

gegroet
@gekketurkii en @anoniemxoxo

respectt:D
ik rook ook, maar ik ben 15 dus ik krijg het miss wel makkelijker mee maar toen ik 13 was rookte ik ook al, bij heel veel winkels krijg jet het gewoon mee :p
maar als ze vragen of ze je id mogen zien moet je zeggen dat je die niet bij hebt. meestal krijg je het dan wel mee
succes x
Oke ik weet dat ik laat ben maar je kan het bestellen en het pakje ophalen niet bezorgen of je can van die coins nakken bij een snackbar zodat je zon automaat kan gebruiken

Succes

Reageer