Vraag

Hoe kom ik van verslaving af

  • 7 October 2020
  • 2 reacties
  • 102 Bekeken

Badge

Ik ben 14 en ben nogal verslaafd aan xanax en wiet

 

rook zeker 4 jointjes op een dag en pop xanax wanneer het mogelijk is en voel een constante drang om meer te halen.

 

Hoe kom ik hiervanaf?


2 reacties

Heyy

Dit is een lastige, ik zou om te beginnen je dealer vertellen dat je probeert te stoppen en dat je wilt dat hij je geen spullen verkoopt. Werkt dat niet zou ik echt een consultatie te brengen bij de afkickkliniek.

 

suc6 

Hey 420.ttz,

Het gaat je denk ik helpen als je op het moment dat je die drang doet je aandacht op iets anders gaat richten. Iets waar je positieve energie van krijgt en wat dan ook voldoet aan het gevoel dat je krijgt als je jointje zou roken. Want je bent verslaafd waarschijnlijk omdat het je een fijn gevoel geeft of misschien stop je er een bepaald gevoel mee weg?

Het is dus denk ik handig om te bedenken waarom je zoveel rookt. Want er zit natuurlijk een reden achter en als je die weet kan je echt je verslaving aanpakken.

Misschien is het moeilijk om te bedenken waarom je die drang hebtz waarom je rookt. Dan helpt het je misschien als je op het moment dat je die drang hebt bewust naar jezelf gaat 'luisteren.’ dat je op dat moment bedenkt van, wat voel ik, welke gedachten heb ik, welke emoties, waar ben ik, met wie ben ik. Dat soort dingen en dat je dan dat voor jezelf opschrijft. En waarschijnlijk ga je dan op een gegeven moment een patroon herkennen en dan weet je iets meer over die specifieke drangmomenten. En dan kan je dan echt bedenken wat je op zo'n moment als alternatief kan doen, wat past bij je stemming en alles.

Succes,

Xx Simply Me

Reageer