Vraag

Hoe kom ik hiervan af? Velletjes van lip trekken.

• 19 September 2016
  • 4 reacties
  • 2734 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

Ik vind het heel stom om over mijn verslaving te praten tussen al deze berichten over drank en roken enzo, maar ik heb echt even hulp nodig. Ik ben er namelijk verslaafd aan om aan de velletjes van mijn lippen te trekken. Ik doe het vaak zonder erbij na te denken en ik krijg heel vaak een bloedlip. En ik heb sowieso hele lelijke dikke lippen erdoor gekregen. Mijn ouders zeggen er soms wel wat van, maar dat helpt niet echt. Ik probeer er mee te stoppen, maar het is zo moeilijk als ik mijn droge lippen voel...
Heeft er iemand tips?

Xxx

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Labello(?????)?
Misschien helpt dat?
Heyy

Zoals hierboven al gezegt is kan je labello gebruiken om je lippen soepel te houden. Doe er eentje in je tas en je hebt m altijd bij je! En misschien zou je kunnen vragen aan bijvoorbeeld je vrienden/vriendinnen/ouders/familie dat als ze het zien dat ze het tegen je zeggen. Je zegt dar je het vaak onbewust doet. Als iemand het dan tegen je zegt word je je er misschien bewust van en helpt dat om te stoppen!

Succes ermee!
Xxx
Thanks! Ik ga het proberen
Wajooo dat heb ik ook!
Ik dacht dat ik de enige was. Al toen ik klein was deed ik het. Ik doe het ook vaak ongemerkt.

Idd, labello is idd een goede.

Probeer ook minder aan je velletjes te zitten, dan gaan ze ook minder snel bloeden.

Verder weet ik niet veel, maar ik herkende het xD

Xz
Kikker

Reageer