Vraag

Hersenbeschadiging van 1 flesje flugel?

  • 27 December 2021
  • 13 reacties
  • 6411 Bekeken

Badge

Hoi, ik ben een meisje van 13 jaar. 

Ik heb een feeste gister avond gehad. Maar ik heb voor het eerst flugel gedronken maar 1 flesje. Heb ik nu hersen beschadiging of zoiets? Of is het niet heel erg dat ik er maar 1 heb gedronken?


13 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Als je niks voelt denk ik niet dat het erg is. Ik heb wel nog nooit flugel gedronken maar ja zoals ik zei als je niks voelt is het waarschijnlijk niet erg

Badge

Flugel zit maar 11% in en is heel weinig. Als t maar weinig is per keer dat je t doet kan het niet veel kwaat

Badge

hoi, je kan geen hersenbeschadiging krijgen van 1 flesje flugel. Hersenbeschadiging krijg je wss pas als je vaak en veel drinkt. 1 flesje kan geen kwaad maar je moet er geen gewoonte van maken 

Badge

Alcohol is altijd schadelijk, oppassen dus. na 1 flesje kan je al heel erg dronken worden. Zelf ben ik een keer in de sloot gefietst door 1 flugel. ik had mijn arm gebroken, dus stop met drinken.

Reputatie 5
Badge +2

het is toch 20 ml? als daar 11% in zit lijkt me geen hersenbeschadiging door 2,2 ml achohol

Hoi, zoals gezegd krijg je niet meteen een hersenbeschadiging van 1 keer drinken maar het is natuurlijk niet goed voor je. Zelf snap ik ook niet wat mensen leuk vinden aan drinken dus ik zou het als ik jou was gewoon bij deze keer laten en dan is er niks aan de hand. En voel je vooral niet gedwongen om te drinken omdat anderen dat ook doen.

Reputatie 3
Badge +2

Alcohol is altijd schadelijk, oppassen dus. na 1 flesje kan je al heel erg dronken worden. Zelf ben ik een keer in de sloot gefietst door 1 flugel. ik had mijn arm gebroken, dus stop met drinken.

Dat is onmogelijk, van 2 ml alcohol word je niet dronken. Drinken is niet goed voor je, maar je moet geen sprookjes vertellen.

Het is niet super goed voor je. Maar 1 flesje kan geen kwaad.. als je het hierna niet meer doet tot aan je 18e 

Dan mag je pas drinken…

Reputatie 5
Badge +3

Ik denk niet dat je nu hersenbeschadiging hebt. Maar kijk uit met die alcohol je bent nog zo jong daarvoor. Je kan hersenbeschadiging krijgen als je het veel vaker gaat drinken want je hersenen zijn nog niet uitgegroeid dus kijk uit alsjeblieft 

Hoii,

je kan van 1 flesje absoluut geen hersenbeschadiging oplopen. Sowieso zou je minimaal 6 flesjes zo ongeveer moeten drinken om er iets van te voelen. Mensen die zeggen dat ze na 1,2 of 3 flesjes iets voelen die liegen, of ze denken alleen dat ze iets voelen, maar dat is onmogelijk.

 

groetjes, meisje van 16

Badge

een flesje zou niet erg moeten zijn maar onthoud hoe 11 % akkoord voor een kind onder de 18 jaar is niet goed voor je je kan al door een fles je drinken  kater ontwikkelen of niet lekker in je vel zitten onthoud goed  alcol voor iemand onder de 18 jaar is niet goed en ook niet goed voor je groei van je hersenen.

Reputatie 2
Badge +1

Nee dat kan denk niet zoon flesje is echt heel weinig ik vind zelf heel lekker heb het al 3x op ofzo merk nie dat ik andres denk of vaaker hoofdpijn krijg ofzo

 

Dus Nee je hebt echt geen hersenbeschadeging van 1 flesje 

Reageer