Vraag

HELP, ik wil van mijn verslaving af!!

  • 20 March 2021
  • 1 reactie
  • 593 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal. Ik heb heel wat moed nodig moeten hebben om dit bericht te kunnen maken.

ik heb echt jullie hulp nodig, want ik vind de lul van mijn hond geil. Het is heel erg verkeerd en dat weet ik en ik walg ervan maar ik moet er vanaf!!

elke keer wil ik er naar kijken en ik heb zelfs een keer zijn pik afgetrokken en gepijpt maar ook geprobeerd mij te laten nemen en het lukte hem niet waar ik achteraf heel blij mee ben. Ik schaam me er kapot van en ik haat mezelf ervoor ik durf het tegen niemand te zeggen

Ik heb heel lang geprobeerd het te vergeten en tot nu toe gaat het goed, maar ik kom er niet van af. Het is tot de dag van vandaag nog heel erg moeilijk om er niet over na te denken. Ik heb het hele internet afgezocht en de een zegt raar genoeg dat het normaal kan zijn als beide kanten het goed vinden en de andere zegt juist dat het verschrikkelijk is. Ook heb ik gelezen dat ik niet de enige ben maar dat ik wel te laat ben omdat ik het al heb laten gebeuren

ik wil dit niet meer ik wil er vanaf! Alsjeblieft gooi geen haat ik vind het net zo raar en apart als jullie.


1 reactie

Reputatie 5
Badge +6

Ergens anders aan verslaafd worden zodat je de penis van je hond niet meer ziet? Een vriendin zoeken en daar (oraal) seks mee hebben? Je hebt nu wel een bond met je hond gemaakt, en ermee orale seks gehad, dus als er wat met dat beest gebeurd zal het wel naar voor je zijn… maar de beste tip hier is om een vriendin te zoeken en met haar seks te hebben, want uiteindelijk denk je daar de hele tijd aan als jongen…. en kijk je naar je vriendin, niet naar je hond.…groetjes, 

-flopflop14 

Reageer