help, ben gokverslaafd

  • 25 September 2017
  • 7 reacties
  • 1008 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ben gokverslaafd met skins op csgo, stuur hulp

duimpie

7 reacties

Reputatie 1
Badge
mag ik gratis skins
Hoi!

ik heb dit even opgezocht, en ik krijg iets met videogames en messen. Moet je die messen verzamelen en gebruik je daarvoor echt geld? Wil je een beetje meer vertellen over hoe je verslaving te werk gaat, dat zou kunnen helpen om je beter te begrijpen :)

Groetjes
x
Wow, jij bent daar vast goed in 😃 Maar zoals @MensPersoon zegt, heeft het je uit de schulden gehaald?
Hoi!

ik heb dit even opgezocht, en ik krijg iets met videogames en messen. Moet je die messen verzamelen en gebruik je daarvoor echt geld? Wil je een beetje meer vertellen over hoe je verslaving te werk gaat, dat zou kunnen helpen om je beter te begrijpen :)

Groetjes
x


Ik ben er zeker geen expert van , maar in ieder geval:

Je kunt andere skins ( patronen e.d. ) krijgen door of te spelen of ze te kopen of je koopt een kist waarin ze kunnen zitten.
De dingen die je er uit kan krijgen hebben verschillende kansen. Oftewel , hoe zeldzamer een item hoe minder vaak men het krijgt, vaak ook hoe meer mensen het willen en hoe meer het waard is bij de shop. Daarnaast heb je ook nog een andere variabele die bepaalt hoeveel een item waard is, namelijk de status (van beschadigd to gloednieuw)
De meest zeldzame dingen zijn de messen en dus veel mensen willen die krijgen.
Aangezien het ontzettend veel moeite zou kosten om die te krijgen door gewoon te spelen kopen mensen die lootboxen ook en daarnaast is het systeem zo ontworpen dat het zo verslavend mogenlijk is.
En heeft het je een schuld opgeleverd?
Hoi !
Vervelend ! Weten je ouders hiervan , dat ze je een soort van kunnen tegenhouden als je dit terug wil doen ?
Als die verslaving je belemmert in dingen zoals bv. je doet minder met vrienden hierdoor , of je stelt schoolwerk uit om te gokken etc. dan raad ik je aan om eens met een leerlingenbegeleider te praten hierover . Indien nodig kan die persoon je dan doorverwijzen naar iemand die professioneel is in verslavingen . Verder is het misschien handig om behalve je ouders ook je omgeving in te lichten zoals je vrienden , broers/zussen etc. zodat als je wilt gaan gokken , ze je erop kunnen wijzen van hé , niet alweer . Ook kan je aan het begin van een maand opschrijven hoeveel geld je hebt , en op het einde van de maand kijken hoeveel je ervan hebt verspeeld aan gokken , misschien schrik je zelf wel ?
Succes !
Groetjes , Lot
Ja het is inderdaad verzamelen en soms gokken op roulette sites ofzo. Heb vandaag wel dikke winst gemaaakt! 500$

Reageer