Hardcorefuif eindigde fataal!

• 27 april 2016
  • 6 reacties
  • 560 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik ben een meisje van 15bijna 16
En ik rook weed voor school na school soms zelf tijdens school maar dat is dus het enige eawat ik van drugs gebruik
Maar ik was dit weekend naar een hardcorefuif geweest in Nederland met een groep jongens maar een van die jongens had iets in mijn drinken gedaan....(weet nog altijd niet wat) maar wat ik wel weet is dat ik de beste avond van mijn leve had! Mar er is een probleempje ik en mijn vrienden hebben blijkbaar een dael gemaakt dat wij spul gingen leveren en verkopen..... Maar hoe kom ik daar onder uit?? Ik wil dar niets meetemaken hebben .. Want als ik nog 1keer in aanraking met de politie kom dan word ik geplaatst (jeugdrechtbank) wat moet ik dus delen om daar onderuit te geraken zonder in de problemen te geraken bij die gast &hoe kom ik er achter wat in mijn drinken zat &als ik het vaker zou proberen?

6 reacties

-Aangifte doen bij de politie
Ja maar die jongens weten dat er in mijn drinken zat en dat is nog maar een week geleden dus dat zit nog in mijn bloed dus is het woord tegen woord en de politie kent me en we zullen zegge dat we nie zo goeie vrienden zijn 😕
Badge +17
De jongens hebben je gedrogeerd en daar kan je aangifte tegen doen. Het is heftig dat ze dat hebben gedaan namelijk.
Je kan altijd zeggen dat je het niet wilt en niet gaat doen. Stel dat ze je dan dwingen, dan kan je ze al helemaal aangeven bij de politie.
Het feit dat je bekend bent bij de politie betekent niet meteen dat ze je meteen zien als schuldig. Als ze het goed doen, bekijken ze de zaak eerst goed en komen dan tot een besluit. Wees dus niet bang om aangifte te doen.
Reputatie 7
Badge +17
Aangezien je onder invloed en misschien ook niet nuchter was ben je niet aansprakelijk voor de afspraken die je toen had gemaakt dus hoef je niets te leveren of verkopen.
Ja maar ik mag eigenlijk niet weg zonder dat de jeugdrechtbank daar iets van weet en ik was stiekem gegaan ik had daar niets te zoeken eigenlijk
Ik ga niet oordelen maar aangifte is de beste manier om eronderuit te komen

Reageer