habbo hotel

• Anonymous
  • 0 reacties
hallo ik ben ruben en ik ben verslaafd aan habbo hotel ik heb er al zo veel geld aan uitgegeven maar nu zijn er mensen die zichzelf padvinders klup noemen, ik denk dat het de plaatselijke scouting is, maar goed van hun moet ik allemaal geld aan ze geven en nu pak ik mijn moeders creditcard om paysafecards te kopen en dan geef ik ze weer geld het is inmiddels al 80 euro de ergste van ze allemaal heet DonnyMotony wat moet ik doen!!!!

10 reacties

- onnodige quote verwijderd -

ja!! de padvinders klup heeft mij ook al gescamt op habbo. maar ik werk nu bij imperial maffia

ze zeiden ook al tegen mij dat ik daar beveiliging krijg van sub rosa ofzo dat zijn allemaal enge mensen die super veel ervaring hebben en dan beveiligen ze me

ja ik wil later bij sub rosa. wings zegt dat ik het goed zal doen later

ik zou haar echt graag willen zijn
Dag ikbencool123 en Gekkegast,

Passen jullie op dat het geen chatgesprek wordt? Dit is namelijk in strijd met forumregel 7.

Nog veel plezier op het forum!

Groet,
Bibi, van de Kindertelefoon
Waarom geef je hen geld? Het is gwn een gratis spel en ze kunnen je niks doen
Aiai!

Ik wil je niet in paniek maken maarehh..
Ik speelde al heel lang retrohotels (kleinere versies van habbo)
Heb in die 3/4 jaar tijd een heleboel fouten gemaakt en zit nu aan een psycholoog geklemd door mijn kut gevoelens..
SPIJT, SCHULD, ALTIJD NOG!

Ik zou ermee gaan stoppen, verwijder al je vrienden van habbo op social media, echt alles.
Afbeeldingen, documenten, video's op je laptop/computer, VERWIJDER HET, JE GAAT ER SPIJT VAN KRIJGEN!

~Hystoria
Habbo was vroeger leuk, en nu is het saai. Habbo voetbal was enige wat leuk was 😛 gewoon mee stoppen . stom spel

Reageer