Vraag

gameverslaafd

  • 20 September 2020
  • 5 reacties
  • 109 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Beste

Ik zit dus met een probleempje sinds 3 dagen geleden heb ik een laptop ik heb daar meteen een paar games opgezet maar nu kan ik niet stoppen met spelen zelfs 's nachts game ik nog en mama en papa weten het niet omdat ik alles camoufleert, ik denk dat ik gameverslaafd ben en weet iemand hoe je daar af kan komen? Ik ga het niet delen met mijn ouders want die zouden meteen boos worden. Alvast bedankt.

Gr. ThatOneGayGuy


5 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Ik heb precis hetzelfde gehad.  Timers zetten is een supergoed idee. De eerste keer zal lastig zijn, maar hoe vaker je het doet, hoe makkelijker je een van af kunt blijven. En je kunt het ook natuurlijk aan je ouders vertellen. Mijn ouders hebben me heel goed kunnen helpen. 

 

Succes!

Reputatie 3
Badge +3

Hi!

Zet timers voor jezelf. Je kan games volgens mij zo instellen dat je er bijvoorbeeld van 20:30 tot 8:00 niet meer op kan. Of je stelt er gewoon schermtijd op in.

Misschien is het ook wel handig als je je ouders hierover vertelt. Dan kunnen ze je helpen. 

Ik hoop dat ik een beetje behulpzaam was!

XOXO

~BreezyOcean 

Reputatie 3
Badge +3

Graag gedaan!

XOXO 

~BreezyOcean 

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb precis hetzelfde gehad.  Timers zetten is een supergoed idee. De eerste keer zal lastig zijn, maar hoe vaker je het doet, hoe makkelijker je een van af kunt blijven. En je kunt het ook natuurlijk aan je ouders vertellen. Mijn ouders hebben me heel goed kunnen helpen. 

 

Succes!

Dankjewel!

Gr. ThatOneGayGuy

Reputatie 3
Badge +1

Hi!

Zet timers voor jezelf. Je kan games volgens mij zo instellen dat je er bijvoorbeeld van 20:30 tot 8:00 niet meer op kan. Of je stelt er gewoon schermtijd op in.

Misschien is het ook wel handig als je je ouders hierover vertelt. Dan kunnen ze je helpen. 

Ik hoop dat ik een beetje behulpzaam was!

XOXO

~BreezyOcean 


Beste

Die timers is wel een slim idee maar ik weet niet welke games je speelt als je al games spaalt maar kun je ook timers op het spel fortnite zetten want dat is het spel dat ik het meest speel. En de reactie was heel nuttig!

Gr. ThatOneGayGuy

Reageer