erg nieuwsgierig

  • 4 March 2018
  • 8 reacties
  • 619 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi allemaal,

ik ben een jongen van 15 en erg nieuwsgierig naar roken/wiet/drank.
ik zou graag een keer willen experimenteren, maar weet niet waar en hoe.
ik weet dat het niet verstandig is, maar toch. ik zit in een best brave klas en heb niet eens een experimenterende omgeving.
misschien is het nog erg vroeg om nu al zo bezig te zijn, en komt mijn tijd nog, hoop ik?

is het normaal dat ik zo nieuwsgierig ben?
heeft iemand tips?

8 reacties

Ik denk dat het beter is om pas te gaan experimenteren als je 18 jaar bent. Even het cliché: Dan ben je ouder, verstandiger, verantwoordelijker en legaal.

Het is op zich niet vreemd dat je nieuwsgierig bent. Ik ben zelf ook wel nieuwsgierig naar de smaak en gevoel van al die dingen, maar ik weet dat het gewoon slecht voor je is, dus dan laat ik het. Wat als je het zo fijn vindt dat je het blijft doen en verslaafd raakt? Dat kan, na 1x. Het kan na één keer al uit de hand lopen.

Gr. Pin
Ik denk net als pin dat het verstandiger is om het pas te doe. Als je 18 bent.
Het is inderdaad wel erg vroeg dat je nu al begint met

Mijn enige tip is dat je er tot je 18de niet aan moet denken.
Laat het voorbij je gaan en geniet van je kindertijd.
"is het normaal dat ik zo nieuwsgierig ben?"
Ja.
Het is echter niet verstandig om het überhaupt te proberen, zeker nu niet.
Vreemd genoeg kun je verslavingen al rond de eerste paar keren ontwikkelen, dus zo risicovol is dat.
En als je wiet wilt gebruiken, dan kun je dat beter op een andere manier binnen krijgen dan roken.
Zo beperk je de schade een beetje.
Een paar tips eerste keer geen koffie shop wiet want dan word je te high start met iets van 0.5 gram tot 1 gram en als je er tabak bij doet duurt het minder lang en gaat het sneller naar je bloedstroom en shit niet naar all deze kiddos luisteren want van 70 x wiet roken ga je niet dood je moet wel heel erg je best doen om van wiet dood te gaan
@PUMPKINATOL,

Niet naar al deze kiddos luisteren
Wat bedoel je daar precies mee?
Hij heeft het niet alleen over wiet maar ook over drank en roken.
Wat je zegt klopt niet helemaal:
-Mensen die net beginnen met blowen worden soms misselijk en moeten overgeven (dit kan voor een langere periode door gaan)
- Ook is er een medisch onderzoek geweest en als je er naar kijkt op lange termijn kan het je hersens aantasten.

Ik kan je natuurlijk niet zeggen wat je moet doen, maar ik denk dat diegene boven je heus wel wat zeggen dat "misschien" kan kloppen. :8:P

Groetjes van Maii:)
Hay! Je lijkt me echt een aardig persoon haha, beetje off topic:) wss heb je zo onderhand dit allemaal wel eens geprobeerd. Ik had het zelfde. Dat je klas zo braaf is enzo haha, mijn beste vriendin in die tijd rookte wel, met haar heb ik dat voor het eerst gedaan. Ik rook nu af en toe. Drinken doe ik niet. Wiet wel. Tja. Vaak loopt r wel iemand op school rond die rookt. Heel random is t maybe. Maar je kan het gewoon aan hun vragen. Op onze school liep een jongen die letterlijk elke dag wiet verkocht aan mensen haha. Was wel goud. Maar sla alsjbelieft niet door. Als in roken. I mean ik wil je niet encouragen fz haha, maar ja, ik bedoel drinken is niet slim als je heel vaak doet. Roken ook niet. Edibles zou kunnen. Weet je gwn met mate:) komt allemaal wel goed. Hoop dat je je een beetje oke voelt! Stay safe . Mocht je nog niet hebben gerookt en t echt willen proberen (ondanks wss veel waarschuwingen) en nog geen connecties hebben . Google teacigs, als je dat doet doe t wel met vloeitjes geen printpapier haha:)
Joejoe
Hay! Je lijkt me echt een aardig persoon haha, beetje off topic:) wss heb je zo onderhand dit allemaal wel eens geprobeerd. Ik had het zelfde. Dat je klas zo braaf is enzo haha, mijn beste vriendin in die tijd rookte wel, met haar heb ik dat voor het eerst gedaan. Ik rook nu af en toe. Drinken doe ik niet. Wiet wel. Tja. Vaak loopt r wel iemand op school rond die rookt. Heel random is t maybe. Maar je kan het gewoon aan hun vragen. Op onze school liep een jongen die letterlijk elke dag wiet verkocht aan mensen haha. Was wel goud. Maar sla alsjbelieft niet door. Als in roken. I mean ik wil je niet encouragen fz haha, maar ja, ik bedoel drinken is niet slim als je heel vaak doet. Roken ook niet. Edibles zou kunnen. Weet je gwn met mate:) komt allemaal wel goed. Hoop dat je je een beetje oke voelt! Stay safe . Mocht je nog niet hebben gerookt en t echt willen proberen (ondanks wss veel waarschuwingen) en nog geen connecties hebben . Google teacigs, als je dat doet doe t wel met vloeitjes geen printpapier haha:)
Joejoe

Als in tea cigarettes. Maar ja maybe beter allemaal niet doen. I mean koop gwn chocola van al dat geld hehe

Reageer