Vraag

Elektrische sigaret

  • 30 April 2018
  • 8 reacties
  • 299 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heey ik ben 13 bijna 14 maar ik rook een e-sigaret

Raar?????

8 reacties

Hoihoi,
Niet per se dat het raar is maar ik denk wel dat het slecht voor je is en het ligt er ook aan hoevaak je het gebruikt.


Xoxo Anoniempje_M
hey. het is niet echt raar als je een e sigaret rookt want het is altijd beter dan een normale sigaret
xx D
Hoi,

Raar, uhm ja. Je ben 13 (bijna 14) en je moet 18 zijn voor je gaat roken. Ik weet dat die grens door sommigen wordt genegeerd, maar je mag er dan toch vanuit gaan dat de meerderheid van de mensen niet rookt op jouw leeftijd. E-sigaret of niet e.

Als ik jou was zou ik er zo snel mogelijk mee stoppen. Als je niet al verslaafd bent... Mensen die roken gaan oprecht eerder dood en daarnaast kost het je ook nog eens veel geld.

Gr. Pin
Ehm... Persoonlijk niet raar!
Je moet het een keer proberen ben zelf nu ook 13 heb 5 gewone pennen besteld en er 3 doorverkocht
Opzich naar mijn mening moet het kunnen;)
Ehm... Persoonlijk niet raar!
Je moet het een keer proberen ben zelf nu ook 13 heb 5 gewone pennen besteld en er 3 doorverkocht
Opzich naar mijn mening moet het kunnen;)


Wat Pin zegt is wel waar ik zou er wel mee stoppen proberen is leuk maar niet verslaafd raken!
Reputatie 2
Badge +17
Zoiets kan je best eens een keer proberen. Zolang het maar bij proberen blijft.. Het is en blijft slecht voor je. Stop ermee.
Ja dat is raar en niet gezond. Zoals de anderen zeggen: proberen kan, maar houd het daar ook bij. Wacht tenminste tot je 18 bent, niet dat het dan gezonder is maar wel legaler.
Raar? Een beetje, tis niet gewoonlijk dat iemand van jou leeftijd rookt
Advies? Stoppen

Reageer