eerste jaar jointje

• 8 January 2016
  • 19 reacties
  • 1045 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
ik ga binnen kort voor het eerst jointje roken met nicht en vriendin. ik wil 1x mee maken hoe het is. maar vind het toch wel een beetje spannend... iemand tips en wat ik kan verwachten?

19 reacties

Kkaayyll,

Ik vind het erg onverstandig dat je drugs wilt proberen. Voor je het weet ben je verslaafd en dat is echt verschrikkelijk! Neem een redbull daar krijg je vleugels van. Ik ga je helaas geen tips geven, omdat ik bang ben dat je anders in de problemen kom.

Ik hoop echt dat je je bedenkt en anders wens ik je veel succes. Een gewaarschuwd mens teld voor 2.
Het kan heus geen kwaad. Ik zou het niet met sigaret proberen daar zit namelijk nicotine in. Kan je verslaafd aan worden.
Voor de rest is weed niet verslavend. Ik rook zelf ook weed, eerste keer ging ik heel veel hoesten en werd ik niet eens stoned.
Mijn tip is om wat drinken bij de hand te hebben. En neem kleine trekjes, je krijgt ook een drooge mond "Cotton Mouth" dus heel veel drinken. Ook kan je een vreet kick krijgen. Meestal als ik weed rook bestel ik ook een pizza. Als je high of stoned bent is alles beter.
Het kan ook zijn dat je een bad trip krijgt bijv paniek aanvallen had ik ook een keer. Je moet gewoon goed blijven ademen en wat water op je gezicht doen in dan chill in je bed gaan liggen. Ook kan je best geil worden van weed. Uhm als je niet zo een verslafende type bent kan je wat sigaret er bij doen brand veel beter en inhaleert wat smoother. Succes met je eerste trip!
Tips:
-doe het met mensen waar je je goed voelt en geen last hebt van groepsdruk en/of zenuwen
-Doe het op een plek waar je je veilig en chill voelt (dus niet random op straat ofzo)
-Doe rustig aan; niet teveel en niet te snel, het is niet erg als je moet hoesten of half dood gaat; het is tenslotte de eerste keer
-hou eten en drinken in de buurt in verband met een mogelijke vreetkick
-Als je twijfelt of je voelt je toch niet goed, doe het dan gewoon niet en doe het een andere keer, nieuwe dingen moet je alleen proberen als je er helemaal achter staat vind ik.
-Als je een hijsje neemt is het t makkelijkste om eerst wat op te zuigen zeg maar en daarna helemaal in en uit te ademen, soort dubbel inademen dus. Dan hoest je je tenminste niet de pletter enzo haha
@henkie t tnkx voor de tips
quote verwijderd
De meeste mensen worden van 1x een joint uitproberen niet verslaafd. Ik blow vaker maar ik zou er makkelijk nooit meer één aan kunnen raken.

Ik zou wel wat water ofzo mee nemen want als je dat niet hebt kan het echt vervelend zijn, zorg er ook voor dat je je niet gedwongen voelt want dan wordt dit gevoel erger door de wiet of hasj.
Veel plezier x
Hoi je kan het beste eerst tegen de mense waarme je t doet zeggen dat ze je nuet teveel moeten geven en als ze zien dat je skaff ( stoned ) word of bad gaat ze je niks meer geven en je moet hijse en dan uit je mond en dan nog eens heel goed inhaleren
ik had uiteindelijk de hele joint van 85% op
ik was helemaal locko
Doe het alleen als je het echt graag wilt en je er ontspannen bij voelt! Zelfs bij een ontschuldig jointje kan het al mis gaan. En tip: hou water bij de hand
de eerste keer word je meestal niet stoned, neem niet meteen een volle hijs want als je het niet gewend bent ga je direct keihard hoesten en soms kotsen.

-PAboy
Aan wiet raak je echt niet snel verslaafd, zelfs niet als je t elke dag rookt. Doe wel rustig aan, want teveel geeft echt geen lekker gevoel. Zoek je grenzen en doe er verstandig mee. Als je t doet, doe het dan ook goed! 🙂
Oh en als je m niet voelt, een tip: blow met een flesje! Je brand een gat in een leeg plastic flesje en houd t tipje in dat gat. Als je nu inhaleerd komt er allemaal rook ib het flesje, op deze manier in en uit ademen. Dan gaat er minder wiet verloren 😉
zorg dat je van tevoren goed gegeten hebt, en een groot verslavingsrisico heb je nou ook weer niet bij 1x blowen. En verslaafd zijn hoeft niet per se erg te zijn, alleen dat is het meestal wel.
Je kunt verslaafd raken vanaf de eerste sigaret of wat dan ook....
@Menspersoon dat kan zeker, maar je bent er nog altijd zelf bij. Als je merkt dat je het helemaal te gek vindt; doe het dan niet. Wees je bewust van je eigen verslavingsgevoeligheid en hou je eigen lichaam heel 🙂
ik vind die mensen op het forum die zeiken dat je verslaafd kan raken echt super hinderlijk.
Mensen doe ff normaal je word niet zomaar verslaafd na 1 keer je kan altijd proberen. als je na de eerste keer meer wilt dan heb je een probleem.

Tip: doe t in een vertrouwde omgeving zorg dat een iemand nuchter is voor als t mis gaat en je uit je trip kan helpen.
zorg ervoor dat de drugs bij een coffeeshop is gekocht niet bij een skeere dealer.
doe het omdat je t zelf wit niet voor anderen.

suc6, Tripse
ik ga binnen kort voor het eerst jointje roken met nicht en vriendin. ik wil 1x mee maken hoe het is. maar vind het toch wel een beetje spannend... iemand tips en wat ik kan verwachten?
Een tip van mij is : Leer eerst goed een sigaret over je longen roken.
neem altijd wiet van top kwaliteit dat glijd lekkerder over de longen dan bv knipafval.
nooit eerste keer te veel nemen omdat je vrienden dat ook doen want ze hebben waarschijnlijk meer ervaring als jou, Ik ervaar het nog dagelijks dat ik met vrienden ben en ze mij proberen na te doen en dan liggen ze naar een jointje te kotsen in de bosjes....

Reageer