duimen

  • 23 July 2022
  • 8 reacties
  • 174 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

heyhey, ik duim dus nog steeds en slaap nog steeds met knuffels… ik weet dat het duimen niet goed is voor mijn tanden, maar ik doe het la sinds ik klein ben en die kleurloze nagellak help ook niks. letterlijk elke morgen hoor ik opnieuw dat ik vorige nacht met mijn duim in mn mond sliep :(  en als ik dan iets anders pak (knuffel oid) mag dat ook weer niet! iemand help pls.


8 reacties

Reputatie 5
Badge +3

hey! ik heb al een bijtketting! die werkt wel tegen nagelbijten maar niet tegen het duimen.

Reputatie 1
Badge

@kwakend1tje  hoihoi, ik heb ook een bijtketting. (Voor het nagelbijten) bij mij helpt dit niet tegen duimzuigen. Dat verschilt natuurlijk per persoon.

Reputatie 7
Badge +7

Heey, ik kreeg een bijtketting (weet niet zeker of het zo heet maar als je dat opzoekt zal je vast kunnen vinden) van mijn ouders omdat ik op mijn 10e nog duimde, dat hielp wel denk ik. Daar kan je op bijten als je de behoefte hebt om aan je duim te zuigen. Sterkte<3

Kwakend1tje

Reputatie 1
Badge

Hey, Ik ben een meisje van 13 jaar en ik duim weer/nog. Ik zie er eigenlijk niks slecht in, want het maakt mij rustig. Toen ik 9 was ben ik er vanaf gekomen. Je kan aan je ouders vragen of ze er iets tegenover willen zetten als je 2 a 3 maanden niet duimt ( ik kreeg gaatjes in mijn oren). Het is heel lastig om er vanaf te komen. Dat spul werkte bij mij ook niet, maar wat je wel kan proberen is je duim afplakken en als je echt sterk de behoefde krijgt om te duimen heel even een andere vinger in je mond stoppen. En je kan bijvoorbeeld als je weer de behoefte krijg om te duimen aan iets anders proberen te denken. Owok kan je in een stessbal knijpen als je wilt duimen. Het is echt heel lastig en je moet er de eerste maanden doorheen komen, later krijg je die behoefde steeds minder (sterk). Veel succes.

Liefs Mieke

Koop desinfectie en smeer het over je handen dan wil je nooit meer duimen, desinfectie is namelijk fucking goor en gemisch. Maar het laat je wel stoppen

Reputatie 5
Badge +3

dankjewel voor de tip over de thumbsie. ik heb het aan mijn ouders laten zien maar ze willen niet dat ik dit gebruik. heb je misschien nog andere tips?

Badge

Ik heb ook super lang geduimd ik had toen een Thumbsie gekocht je kan ze kan ze krijgen met leuke patroontjes en kleuren. Het werkt natuurlijk niet bij iedereen, bij sommige mensen duurt het wat langer.

Reputatie 4
Badge +2

Ik heb ook heel lang geduimd, pas toen ik een beugel kreeg ben ik opgehouden.. daar drukte ik het plastic van de beugel weg en dat was niet zo fijn...

Reageer