Vraag

drugsverslaafd

  • 8 March 2021
  • 5 reacties
  • 529 Bekeken

Badge

Hoi, ik ben 15 jaar oud en een meisje, ik begon op mn 14e met drugs voor de leuk met wat vrienden, zoals coke, speed, mdma, drank, wiet en ketamine. Op een gegeven moment begon ik het in men eentje te gebruiken om mijn mentale problemen te vergeten ik zit namelijk nu al dik 7 jaar in een depressie en de drugs heeft het er niet beter op gemaakt, ik zit nu op het punt dat als ik 1 pil neem de volgende dag ni meer kan opstaan of flauwval. Ik wil aan de ene kant stoppen maar ik hou van het gevoel, mijn ouders weten trouwens niets hier vanaf. Maar ik weet niet meer wat ik moet doen ik zit helemaal in de knoop met mezelf op het moment.

alvast bedankt voor jullie reacties.


5 reacties

Ik snap het gevoel dat je na een dag gebruiken kapot erge depressie en je kapot slecht voelt. Ik had tijdens mijn 3 maand gebruik(bijna elke dag) wel een kut gevoel. Ben uiteindelijk gensitcht en moest een tijdje stoppen maar ben uiteindelijk toch weer begonnen en voel me na gebruik heel erg klote. Maar wat je het beste kan doen is het met je ouders over hebben.

Reputatie 1
Badge

Ik heb het zelfde. Ik ben 14 jaar oud ik rook 1/2 pakjes pes dag en ik zie elke dag wazig van de drugs. Ik neem met name meth. Lsd. Ghb. Crack. Cocaine. Wiet. Sky. Xtc. 

Reputatie 1
Badge +1

Ik zou het idd tegen je ouders vertellen. Die kunnen je misschien helpen met hulp zoeke 

Badge +1

Hoi,

We lezen dat je in een lastige situatie zit, wat lastig dat je zo in de knoop hiermee zit! Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. 

Groet,

Roos

 

Ik zeg je eerlijk, je moet jet tegen je ouders vertellen! Je hebt hulp nodig, want anders verpest je je hele toekomst! Zoek anders hulp bij vrienden of andere familieleden, maar ga i.i.g niet door!!! Sterkte!

Reageer