drugsgebruiken

  • 13 May 2022
  • 4 reacties
  • 279 Bekeken

Badge

Hey, toen ik 11 jaar was begon ik met het stiekem roken want ik was van jongs af aan al impulsief. Op me 13e heb ik het verteld aan mijn moeder en ze vond het oke. Na veel gezeik thuis wou ik een soort van weg van dat dus begon ik met blowen steeds meer en meer en werd uit huis gezet door mijn vader hierdoor en kon niet terecht bij mijn moeder. Uiteindelijk mocht ik terug maar ik begon steeds meer drugs te gebruiken. Eerst speed en toen xtc. Toen 3mmc en 4mmc en cocaine. Ik ben nu al 2 maanden best verslaafd aan speed en gebruik elke dag en ik kan niet zonder. Ook andere jongen mensen met een verslaving hier dier er over willen praten?


4 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Stop hiermee de gevolgen zijn heftig en ernstig 

Reputatie 3
Badge +2

Ik heb een belangrijke terugvraag: hoe kom je in vredesnaam op je dertiende aan zo veel geld?

Badge

Je moet proberen te stoppen door bijvoorbeeld naar een afkick kliniek te gaan!

Badge

Hoi, Ik ben zelf 2 jaar verslaafd geweest en het was niet makkelijk om te stoppen. Moest daarvoor echt naar verslavings kliniek.  Je kan het beste zo snel mogeliojk hulp vragen aan je huisarts want het word steed moeilijker hoe langer je wacht! Als je thuissituatie niet best is ga je vanzelf meer gebruiken omdat te vergeten en je beter tevoelen maar dat is gewoon weg vluchten voor je problemen! 

Als je contact opneemt met een kliniek dan zijn daar ook mensen die je helpen en er met je over praten wat je kan doen in jou sitiuatie. Gewoon doen en niet wachten. Veel succes!

https://www.zorgkaartnederland.nl/verslavingszorg

Reageer