Drugsdealers bedreigen kind

  • 14 January 2020
  • 4 reacties
  • 179 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy ik ben 'laura' gister vertelde mn beste vriend 'bas' dat hij bedreigd word door drugsdealers. Hij moet drugs ophalen en afgeven aan hun en als hij dat niet doet of naar de politie gaat wordt hij vermoord. Ik schrok heel erg van zijn verhaal en hij zelf is ook erg bang ik wil hem graag helpen maar ik weet niet hoe Hij wilt wel naar de politie maar durft dat niet want hij wordt in de gaten gehouden.

Ps 'bas' is 13 “De tekst is aangepast om anonimiteit te waarborgen”


4 reacties

Wat jammer dat deze vriend op weg naar het politiebureau de dealer tegenkwam. Begrijpelijk dat hij hiervan schrok. Zou hij, want het lijkt me nog steeds verstandig om naar de politie te gaan, iemand mee kunnen vragen? Een familielid bijvoorbeeld, of een vriend(in)?

 

Gr. Kenshin

Hi

Ik heb hem verteld dat hij naar de politie moest gaan toen hij dat van plan was en bijna bij het bureau was kwam hij toevallig de dealer tegen.

Hij werd bang en liep door ook hebben ze nu zijn telefoon nummer.

 

hey ,

Dat ze hem gaan vermoorden lijkt me sterk al helemaal aangezien hij 13 is. Dit zeggen ze om hem bang te maken en omdat hij nog jong is is de kans groot dat hij hun geloofd. Ga naar de politie ookal zeggen de bedreigers van niet . Waarschijnlijk is hij ook niet de enige tegen wie ze zoiets hebben gezegd.  Laat het hem zijn ouders vertellen. Met hulp van politie kunnen ze hem laten oppakken. wacht niet te lang en hij moet neit gaan dealen cause dan is hij ook strafbaar toch

Hoi

 

Verstandig lijkt me om alsnog naar de politie te gaan. Bas zou naar een politiebureau kunnen, of telefonisch contact op kunnen nemen. De politie zou voor zijn veiligheid in horen staan. 

 

Gr. Kenshin

Reageer