Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Drugs uitproberen. Wat vinden jullie hiervan?

Toon eerste bericht

50 reacties

Doe het niet !! Een x en denk je : oh , ik doe het de volgende x voor het laatst , maar het is verslaafend !! 

Snap ik maar ik let gewoon goed op, als ik het idee heb dat ik meer wil of niet meer zonder wil dan stop ik anders gaat het niet goed en te ver. 
Ik krijg het idee dat onze mening jouw niks boeit, is goed maar vraag dan ook onze mening niet!

Je zeg: "ik ga net zolang door totdat ik niet meer zonder wil. " besef je dat het dan geen wil maar kan is? Ik hoop dat je hierbij nadenkt, en niet weer zo'n reactie erbij zet. Met drugs zet je je leven op het spel, besef dat goed!

Je moet zelf weten wat je doet, het is jouw leven dat je verkloot.
XXX
Van iemand die het goed bedoeld. .
Ja , lifeyourownelife .. Je hebt gelijk ... 
Tot dat ik dat moment niet heb kan ik volgens mij gewoon doen wat ik wil...

Maar ik vroeg me gewoon af hoe jullie hier over denken, ik weet nu jullie mening maar ik wil niet stoppen ofzo het ging me meer over jullie eigen ervaringen. Ik wil niemand iets aanpraten dat dat even duidelijk is. 
Ik bedoel dat je overal een weerwoord op hebt, als je verslaafd bent kan je niet uit jezelf stoppen. En dan?
Owh zo, maar ik ben nog niet verslaafd en zal dat ook nooit worden. Maar vandaag wel weer een heerlijke joint gehad, maar ik kan genieten van zo'n moment maar ik zal er ook zonder kunnen. 
Dat heeft mijn neef ook altijd gezegt:"ik heb het in de hand!". Maar.. nu is hij er niet meer door die klote-pillen. Je denkt dat je het in de hand hebt, nu nog wel. . Maar het duurt niet heel lang voor je steeds meer gaat gebruiken. Ik ben telkens met m'n neef meegegaan, maar hij kon niet meer zonder die pillen en daar is hij uiteindelijk mee doodgegaan. Als je anderen zoveel verdriet wilt doen, doe het dan vooral....

Het is jouw leven waar je mee speelt...
Hmm, Tessa.
Speed is erg slecht, Speed is eigelijks Methadone, daar wordt ook Crystal Meth van gemaakt, en je wilt niet weten hoe je na een jaartje Crystal Meth gebruik eruit ziet.

Ik heb niks tegen drugs, heb er zelf een paar jaar mee geexpirimenteerd, onderandere oxycontin, marijuana, de rest zeg ik liever niet omdat dat echte hardcore drugs is.

Ik zou het gewoon niet meer gaan proberen, Je kan speed en de meeste drugs heel gemakkelijk overdoseren en dan ben je er 1 van de 2 keer geweest.

Zelf heb ik een keer een overdosis Oxycontin ( vervanger van Heroine ) ookwel bekend als een Pure Opiaat waar Heroine van wordt gemaakt.
En ik zou je even zeggen, dat is geen pretje, een Nicotine Overdosering is al erg pijnlijk ( out-gaan, zweten - snelle hartslag - pijn )
Oxycontin is daarin tegen heel erg, zal wel even mn verhaaltje opnoemen, op een avond, zocht ik naar de kleinste stukjes Oxycontin op de koude vloer op mn slaapkamer omdat ik erg wanhopig was en misschien verslaafd, want ik wou gewoon high worden, ( snap je misschien wel ), vond in totaal ongv 3pillen en ging 't snuiven, Nou zeg! Na een half uur was ik helemaal weg van de wereld, Gigantisch Euforisch gevoel, alles was oke, totdat ik nog meer vondt en meer nam,  toen ging het fout, Simpel viel ik flauw, en werdt na een paar seconden weer bij bewustzijnde, ik kon niet nadenken en wist niet wat ik moest doen, ik was de weg kwijt, kreeg enorme hoofdpijn en diepe pijnlijke hartsteken, begon meteen op bed te liggen en me in een positie te brengen waar ik 't minst pijn had, daarna bleef ik rustig.

Met rustig blijven heb je meer kans om het te overleven trouwens.

Ik doe alleen nu nog maar Softdrugs.

Hoop dat je ingelicht bent voordat je nog meer harde troep gebruikt, want in speed zit o/a benzine, badzout, en nog meer troep.
See ya.
mehado:

Ik snap heel goed wat je bedoeld maar zodra ik het gevoel krijg dat ik iets wil gebruiken ga ik het juist niet doen, ga ik niet naar feesten of mensen toe waar word gebruikt en ga ik eigenlijk alle risico's niet nemen.
Ik heb zelf uit voorzoorg geen drugs in huis ik heb alles bij een goede vriendin van mij staan, wat voor mij best fijn is want zo kan ik ook niet in de verleiding komen, die vriendin gebruikt zelf niet of hooguit af en toe een keer dus die let heel goed op wat en hoeveel ik neem. 
Ik heb een paar keer XTC en speed gebruikt en daarbij aardig wat alcohol gedronken en dit heb ik ook gemerkt. Ik ben aan het begin van de avond heel helder geweest en weet daar alles nog van: dit gebeurd bij mij altijd als ik deze middelen gebruik. Maar op een gegeven moment viel ik blijkbaar neer ofzo en weet ik niks meer van de avond...gelukkig heb ik goeie vrienden die dan goed voor mij zorgen maar ik weet alleen nog dingen van die avond vanaf een uur of 5 dat ik in bed lag en heel erg last had van angst en hardkloppingen gelukkig was er een goede vriend van mij die me rustig probeerde te houden.

Dus het zal niet snel verkeerd gaan bij mij. 
Vandaag om half 9 begonnen met drinken half 10 waterpijp met wiet er op..... wat is dat toch een mooie combinatie geweldige dag gehad meer dan 12 uur lopen drinken en smoken ❤
Vandaag om half 9 begonnen met drinken half 10 waterpijp met wiet er op..... wat is dat toch een mooie combinatie geweldige dag gehad meer dan 12 uur lopen drinken en smoken <3
Geniet ervan haha 😉 .
zelf ook wel eens flink stronken geweest,
maar waterpijp slaat sowiso harder door. 

ik kan gelukkig en opgelucht terugkijken naar mn gebruikersperiode. ik ben al tijdje clean ;)
bevalt me ook wel goed.
Tessa , je hebt veel waarschuwingen gekregen !! Ik ga jou leven echt niet bepalen , i
image zoals lifeyourownelife al zegt : je verkloot je eigen leven , maar ook die van je vrienden en familie !! Dus wees verstandig en kies het beste !! 

Groetziezz 
Ik zou het niet proberen
straks word je verslaafd!
Uh , piet wolthuiz , je hebt gelijk , maar dit klinkt niet ernstig 🙂
Heb je zelf dan nooit het idee gehad dat je wel eens wat wilde proberen?
Tessa , Tuurlijk wel , maar ik dacht ook na , over gevolgen ....
Hierbij even kleine opmerking.
(alcohol is legale harddrugs) 

Ben dus echt flink hard aan het drinken geweest. en voel me nu na ruim 12 uur nog zo brak als wat.
wat je met XTC hebt, is ook een 'dip' dus wat dit betreft ondervind ik beide middelen als schadelijk. 

alleen vind de maatschappij Alcohol normaal en XTC niet. daar zit het verschil in.
nooit doen! Niet proberen als je begint kun je er niet meer afkomen dus niet aan beginnen!
je kan er aan doodgaan.:eek:
Ik vind dat je het altijd kan proberen maar niet uit de hand moet lopen ik heb zelf wiet uitgeprobeert en was best wel fijn:P
en doe het miss nog wel een keer maar dat blijf ik niet doen ofs miss 1keer in de zoveel tijd
proberen mag, doe je het vaker doe het dan met mate en niet vaak achter elkaar. 
Gaat echt lekker zo, 
laatst nog even feestje gedaan, en niks gebruikt.
clean. laat ik het daar bij houden. 
de één vind het fout en de één vind het fout iedereen ze eigen menig toch? ik zelf gebruik Wiet & Hasj en sinds kort begonnen aan xtc/mdma kristallen
als je gebruikt is dat jou keuze maar zorg a.u.b dat je drugs veilig is! ik heb al wat vrienden in het ziekenhuis zien gaan door foute pillen.
Ik heb tot nu toe wiet en xtc gebruikt maar ik hou niet zo van roken en zo'n sterk effect had het niet op me dus hou ik het lekker bij xtc, fantastische, heerlijke drug!
Ik gebruik met vrienden, het wast laatst een keer uit de hand gelopen maar ze vragen me wel af waarom mijn pupillen zo groot zijn als ik speed / xtc gebruik maar ik zeg gewoon dat het komt door dat ik vaak last heb van geirriteerde ogen. mijn vriend doet er af en toe wel moeilijk over...

zeer herkenbaar, zit ik de volgende dag met m'n pillenkater aan de paasbrunch.
utieraard geen honger. vraagt mn moeder doodleuk: Waarom zijn je puppilen zo groot?
sindsdien ben ik per direct gestopt met alles. leek me beter.
haha.

Dit is echt zo herkenbaar... maar toch ga ik nog niet stoppen. Ik vind het af en toe gewoon heerlijk.

mijn vrienden doen er ook moeilijk over en hebben zelfs m'n pillen afgepakt. m'n moeder kreeg ook wat in de gaten maar no way dat ik ermee stop! ik hou van xtc ❤
hoi,

ik zou het zelf ook graag een keertje willen proberen maar hoe kom ik er aan?
Hey ik vind dat zolang je er niet te veel van neemt en dus ook niet verslaaft wordt/bent dat het moet kunnen. En als je 13 bent zoals mij wil ook wel dingens proberen. Spijtig mag ni blowe van een vriendin die 1 jaar ouder is dan mij.

xoxo

Reageer