Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Drugs uitproberen. Wat vinden jullie hiervan?

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik heb nu een aantal keren speed geprobeerd. Ik vroeg me af hoe jullie tegen drugs aanstaan en wat jullie zelf hebben geprobeerd. Ik heb zelf alleen nog maar speed, wiet, hasj en xtc geprobeerd. 

50 reacties

Ik vind het ok, mits je het zelf goed kan doseren. en als de rest van je leven er niet onder lijd? 
ik ben zelf gestopt. omdat ik het niet meer in de hand leek te houden.
ik moet wel zeggen, ik heb beste tijd uit mn leven gehad in de hardstyle scene. je voelt je zo euforisch.

zelf heb ik XTC / Hash / Wiet gebruikt. 
Dat heb ik dus ook ik voel me dan heel lekker en dat ik na bepaalde middelen 1 of meerdere dagen niet kan slapen maakt me niet uit, ik gebruik alleen als ik echt zeg van nu kan het maar ik doe het nooit omdat ik er gewoon zin in heb of er echt naar verlang daarvoor heb ik mijn sigaretje en af een toe mijn wijntje wel voor 😛
Vooral met XTC opletten. als er iemand voorbij komt in dit topic, ik zal eventjes de kleine dingen op een rij zetten:

-Gebruik liever niet. gebruik je toch, wees verstandig
- Drink voldoende, je lichaam raakt anders oververhit, met alle schade als gevolg. 
- Gebruik niet te vaak achter elkaar, minimaal 3-4 weken tussen gebruik houden. 
- Gebruik met MATE. je komt jezelf anders binnen de kortste keren tegen. 

en één belangrijke tip, wil je niet dat iemand merkt dat je Xtc heb genomen? Pech, 9/10 mensen vallen door de mand, niet door je pupillen .
maar door je gedrag. je ouders hebben je snel genoeg door als je de volgende dag met ze bent. je gedraagt je onbewust anders dan normaal.
Dat je drugs gebruikt moet je zelf weten maar ik ga het nooit doen het is heel slecht voor je en als je het een keer neemt wil je meestal meer.
(Weten je ouders het al of vrienden/vriendinen het al dat je gebruikt)XxX naomi
Ik gebruikte altijd samen met mn vrienden.
mn ouders weten van niks.
Ik gebruik met vrienden, het wast laatst een keer uit de hand gelopen maar ze vragen me wel af waarom mijn pupillen zo groot zijn als ik speed / xtc gebruik maar ik zeg gewoon dat het komt door dat ik vaak last heb van geirriteerde ogen. mijn vriend doet er af en toe wel moeilijk over...
ik heb zelf nog niks gebruikt ik wil wel heel graag keer wiet en/of hasj gebruiken
maar op dit moment willen mijn vrienden het mij niet geven of niet met mij doen

ik vind t niet er als mensen gebruiken, maar het is hun eigen vrantwoordelijkheid

ik ga later niet voor drugsverslaafden daklozen iets betalen

xxx
Ik gebruik met vrienden, het wast laatst een keer uit de hand gelopen maar ze vragen me wel af waarom mijn pupillen zo groot zijn als ik speed / xtc gebruik maar ik zeg gewoon dat het komt door dat ik vaak last heb van geirriteerde ogen. mijn vriend doet er af en toe wel moeilijk over...

zeer herkenbaar, zit ik de volgende dag met m'n pillenkater aan de paasbrunch. 
utieraard geen honger. vraagt mn moeder doodleuk: Waarom zijn je puppilen zo groot?
sindsdien ben ik per direct gestopt met alles. leek me beter. 
haha. 

zeer herkenbaar, zit ik de volgende dag met m'n pillenkater aan de paasbrunch. 
utieraard geen honger. vraagt mn moeder doodleuk: Waarom zijn je puppilen zo groot?
sindsdien ben ik per direct gestopt met alles. leek me beter. 
haha. 

Dit is echt zo herkenbaar... maar toch ga ik nog niet stoppen. Ik vind het af en toe gewoon heerlijk. 
Afgelopen zaterdag even de Sub gecheckt . ging redelijk lekker zo, niet echt verlangen naar xtc. 
heb echt flink staan te stampen. wel echt mooi om te zien, wat voor een avond die mensen hebben.
heb er zeker 8 mensen geholpen, ze wilde 'meer' . ik ken daar bijna alle mensen die hebben.

het is gewoon een machtig gevoel, maar je raakt er snel in verdwaald :) 
Proberen mag, als je maar niet verslaafd word. 
(dat zeggen mijn ouders dan altijd, haha)
Zelf heb ik alleen geblowd. Ik vind dat drugs moeten kunnen zolang je het doet omdat je het leuk vind, en niet om te ontsnappen aan iets.
stop echt waar, je word er lelijk van net zoals ik. ik was eerst een redelijk normaal meisje en nu ben ik heel wit en mager en ik heb hele rode ogen altijd en mijn stem is altijd schor en dan vragen mensen: `heb je keelpijn` en dan zeg ik: `nee ik heb wiet gerookt`. en dan gaan ze niet meer met je om....ook leuk.......:( ik kom de laatste tijd steeds vaker stoned op school maar ik ga met niemand om dus ze hebben me nog nooit betrapt. moet ik stoppen??? nee ik ben nu toch al helemaal naar de *****

doe mensen .
Kijk, ik wil niemand aan de drugs helpen of goed praten. maar even realistisch. 
je kent je eigen grens of je kent hem niet. 
maar je verhaal is 150% opgeblazen.
ken genoeg lekkere meiden die hard gaan op Mdma/xtc. 
Ik ken mijn grenzen gewoon, als je zo doet ben je of te ver gegaan of je verzint het gewoon.
Het laatste lijkt me logisch want anders ben je er echt niet zo open over.
Dit weekeind ben ik voor het eerst heerlijk los gegaan op de cocaïne, nu voel ik hem vandaag nog steeds en ga zo proberen te slapen als dat lukt maar ik weet heel goed hoe graag ik het ook wil dat ik vandaag geen lijn meer moet nemen want dan gaat het fout.
Geniet maar ken je grenzen!
Haha, mooi om te lezen. en inderdaad. Coke... je slaapt er lang niet van.
maar pas op Tessa, voor je weet zit je vast, coke is graadje erger dan xtc.
Ach lekker losgaan, 8 MEI HARDCORE VIBES. uiteraard aanwezig! 
Okay, vat dit niet verkeerd op, ik probeer je alleen iets duidelijk te maken.

Weet je wel wat de gevolgen van die klote-pillen zijn? Je zegt dat je niet verslaafd bent, maar later kun je niet meer zonder. Ik heb mijn neef (hij was oowk aan de drugs) steeds dieper zien zakken. Je kunt steeds moeilijker zonder, en op het gegeven moment kun je niet meer zonder... Denk eens na wat dat doet met de mensen van wie je houdt, die je proberen te beschermen, maar niks kunnen doen? En jij kunt ook niks meer, die pillen hebben je in je macht. Dat doet heel veel pijn, en de mensen die van je houden nog meer dan jou.

Ben je zo radeloos? Haat je de mensen die zoveel voor je doen zo erg? Gun je ze zoveel verdriet?

Ik hoop dat je hier goed overna denkt, en jezelf en andere kunt redden...
ik snap wat je bedoeld
maar je heet ' liveyourownlife! '
leef je eigen leven dus
en ik wil in mijn leven gewoon een beetje wiet
want daar word ik blij van even niet meer zo depresief

xxx
Dat snap ik, ik probeer je in te laten zien wat de gevolgen zijn. Als jij dit wilt, dan hou ik je niet tegen, maar ik weet hoeveel verdriet je er anderen mee doet..... Leef vooral je eigen leven, maar denk ook na over de gevolgen.
XXX
- Me -
P.S. Als je zo'n topic aanmaakt kun je verwachten dat mensen ertegen zijn, en moet je dat accepteren vind ik.
ik denk aan die gevolgen en die zal ik ook accepteren ook

xxx
Ik accepteer alles jongens, maar wat kan ik er nu aan doen dat ik af en toe van een lijntje hou ik vraag me alleen af hoe jullie hier tegenover staan..
Doe het niet !! Een x en denk je : oh , ik doe het de volgende x voor het laatst , maar het is verslaafend !! 
Doe het niet !! Een x en denk je : oh , ik doe het de volgende x voor het laatst , maar het is verslaafend !! 

Snap ik maar ik let gewoon goed op, als ik het idee heb dat ik meer wil of niet meer zonder wil dan stop ik anders gaat het niet goed en te ver. 
Zo man, gaat véél beter dan gedacht.
al een tijdje geen drugs meer genomen, zelfs geen jointje.
uiteraard ben ik nog wel elk weekend van de kaart door oudewetse alcohol!
Doe gewoon je ding, en alles komt goed.
Ja, maar Tessa , ik heb al die reacties gelezen hier bij de topic , en vele gebruiken ook drugs enzo , maar snap je dan niet 
dat je jezelf een klein beetje verpest ... Of nou ja , soms verpest je het helemaal .. Veel drugsgebruikers kunnen niet meer stoppen met drugs , dat verpest hun hele leven .. Ik vind dat lifeyourownelife!  wel gelijk heeft ... Er zijn gevolgen ... Later kan je niet meer stoppen met drugsgebruik !! 

Groetzziezz -xxxsnoepiexxx-

P.S. Ik wil je alleen waarschuwen en de gevolgen ervan laten zien , dit houdt niet in dat ik zeg dat je het niet moet doen , het is je eigen leven ...

Reageer