Drugs, uitproberen?

• 12 February 2015
  • 38 reacties
  • 2328 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal,
ik heb een hele rare vraag. Ik vraag me al heel lang of hoe het is om drugs te nemen. Stiekem zou ik het wel een keer willen proberen, maar gewoon om te weten hoe het is. Nu vraag ik me af of het gevaarlijk kan zijn en of je na 1x al verslaafd kan raken want dat wil ik absoluut niet. Ik wil het met een vriendin gewoon een keer uitproberen, maar eerst wil ik jullie vragen of iemand hier ervaring mee heeft en of het gevaarlijk is want als dat zo is ga ik het natuurlijk niet doen. Wat kun je dan ook het beste gebruiken vroeg ik mij ook af.
Volgensmij kennen sommige van jullie wel, gewoon nieuwsgierigheid. Ik ben op zo'n leeftijd dat je toch wel een beetje wilt uitproberen hoe sommige dingen zijn en wat het nou precies doet met je.
even voor de duidelijkheid, ik ben niet van plan om aan de drugs te gaan! Gewoon een xtje uitproberen met een vriend.

X AB

38 reacties

Gelukkig xD
inderdaad xD
ik zal het niet doen het maakt je leven kapot
ik heb het 1 keer gedaan en werd direct een verslaafíng me vriendje wou me altijd helpen maar ik luisterde nooit nu het uit is realiseer ik wat ik heb gedaan
blowen zuipen feesten en niet meer weten waar ik mee bezig
leek wel een ****
met verkeerde mensen om gegaan
dit heb ik maar 1 jaar gedaan ongeveer soms zie ik die kinderen nog van wie ik deed geleerd hebt soms heb ik wel zin maar moet er van
afblijven het maakt je leven kapot
echt waar ik was mager maar dat kwam ook door me eetsoornis
dus plz blijf van die troep af
x
xxLive,
Ik ben niet gauw aan iets verslaafd
Als ik iets niet wil dan blijf ik er ook van af
Mensen hebben vaker tegen me gezegd 'Doe nou niet je raakt verslaafd'
Met me eigenwijze kop toch gedaan, niet verslaafd geweest
Ik heb ooit een tijd gerookt om alle stress te laten bezinken
Na een tijd ging de stress er niet meer mee weg en rookte ik meer om hetzelfde effect te krijgen
Maar toen bedacht ik me dat ik fckng dom bezig was, en vanaf dat besef er nooit meer aangezeten
Als ik ergens mee wil stoppen en van af wil blijven lukt mij dat ook wel
Dus verslaafd? Nee dat zal niet gebeuren ;)

x
En juist dat is het gevaar.

Ik raak ook niet verslaafd vond ik..
Ik kon roken, en maanden lang niet en dan weer wel en ga zo maar door.

Maar toen ik XTC had genomen vond ik het gevoel zo super fijn dat ik het elke keer weer wou.
Nu heb ik het 3x gehad, en nog blijf ik elke dag eraan denken.

mijn gedachten?
''IK WIL DIT WEEKEND WEER EEN PILLETJE!''
& Waarom?
''OM HET FIJNE GEVOEL''

Maar sws het is voor mij niet slim in mn huidige situatie, dan krijg ik sws badtrip.

Maar goed,
iig.. Ik dacht ook dat ik er niet verslaafd aan zou raken en dat ik na 1x het wel best vond.
Na-ahh!

xx
je denkt het ik dacht ook ik kan zo stoppen maar het is zo verslavend dus drm zal ik echt oppassen voor die troep
zellf als iemand weer zo me xtc geeft begin ik gewoon weer drm het is echt ****ing verslaven
nu heb ik echt wel geleerd is troep echt troep maakt je leven kapot
blijf er gewoon van af
Ik ben 14 en ik wil ook een keer wiet proberen... maar mijn vrienden vinden het raar en die doen niet mee. Dus ik moet wachten totdat ik vrienden krijg die gebruiken.
Toen ik 15 was heb ik voor het eerst geblowd (Ben nu 17)

Heb het een tijdje een a twee keer per week gedaan, maar die tijden zijn nu over. Doe wiet heel af en toe, vind dronken zijn leuker. Qua verslavendheid valt het wel mee, je moet gewoon verslavingsgevoelig zijn voor wiet om er verslaafd aan te raken. Alcohol en nicotine zijn gevaarlijker.

Drugs zijn heel divers, kijk uit voordat je iets gebruikt. Ga na of je het wil en lees je in voor het gebruik. Beetje uitproberen of zo nu en dan doen is niet zo erg, maar maak er geen gewoonte van 😉
Gewoon niet doen...
Wat is XTC?daar ga je beter door presteren en voel je je een stuk beter
Badge +2
Leuk dat jullie allemaal meepraten!

Om te voorkomen dat er een aantal dingen niet kloppen nogmaals de tip van mij collega.

Kijk bijvoorbeeld eens op http://drugskompas.nl/ of op http://www.drankendrugs.nl/, hier vinden jullie uitleg over de verschillende soorten drugs: Hoe het voelt, en wat de gevaren ervan zijn.

Met vriendelijke groet,

Lida van de Kindertelefoon
Ik zou er maar voorzichtig mee zijn, kennis van me is overleden aan verkeerde pillen. (Zie "wraak" bij onderwerp geweld)

Reageer