Vraag

Drugs gebruiken

  • 6 July 2018
  • 4 reacties
  • 402 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Sinds een tijdje geleden heb ik pillen geprobeerd, en bevalt het me best goed. Ik weet hoeveel ik maximaal kan nemen, en ga dan ook zeker niet over mijn grens.

Ik weet nog niet zo zeker of ik het een verslaving kan noemen, maar sinds een afgelopen maand ga ik na werk wel mee met collegas en gaan we bij hun huis bijvoorbeeld avondje lijpen, of blowen of alleen XTC nemen.

Ik vind XTC een heel fijn gevoel en heb het dan ook al met 2 maanden 9 keer gedaan, wat dus niet goed is. Want officieel moet je per keer er ongeveer 3 maanden tussen laten omdat er nieuwe stoffen weer aangemaakt moeten worden in je lichaam:

Graag zou ik advies willen van mensen die dit herkennen of mij kunnen vertellen hoe ik het minder vaak kan doen, en het liefst er op een moment mee te kunnen stoppen. want het is en blijft nou eenmaal een heerlijk gevoel

4 reacties

"Graag zou ik advies willen van mensen die dit herkennen of mij kunnen vertellen hoe ik het minder vaak kan doen, en het liefst er op een moment mee te kunnen stoppen."
Om er ooit nog mee te kunnen stoppen vrees ik dat je nu moet stoppen.
Het zijn verslavende middelen, dus hoe langer jij je er aan blootstelt , hoe groter de kans is dat je verslaafd wordt.
Je zou dit kunnen delen met iemand uit jouw omgeving, zodat deze kan helpen, maar er is daarvoor ook professionele hulp.
Dat heb je natuurlijk alleen nodig , als jij er moeite mee hebt, wat niet vreemd zou zijn.
Reputatie 3
Badge +8
'Graag zou ik advies willen van mensen die dit herkennen of mij kunnen vertellen hoe ik het minder vaak kan doen' Simpelweg stoppen met XTC slikken. Echter lijkt het er sterk op dat je verslaafd bent, dus hier zal je genoeg moeite mee hebben.
Is blowen alleen niet genoeg? Houd het gewoon daarbij (het liefst ook niet, maar doe het zelf ook en kan het enigstsinds begrijpen)
Laat die troep staan op een dag slik je de verkeerde pil en leuk je bent doodgegaan aam die troep! Als je niet kan stoppen zoek hulp of raadpleeg je huisarts misschien kan die je helpen!
wat is lijpen?

Reageer