Vraag

Drank op feest, maar 1 probleem

• 27 March 2017
  • 3 reacties
  • 1925 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

Ik kan drank voor mijn feest regelen. Verder zal ik rekening houden met het feit dat er veel feestjes uit de hand zijn gelopen en dat ik dan moet uitkijken met mensen die miss té veel gaan drinken enzo maar dat komt goed.

Er komen gewoon "goeie" mensen op mijn feest (als het gaat om drank enzoo) Er is alleen 1 probleem: een vriendin van me moet van haar ouders weg van het feest als er drank is. Ook als iemand anders het mee heeft en ik er niks van wist... (En volgens mij kunnen haar ouders best streng zijn dus ik snap wel dat ze dan echt wel luistert)

En ik vind het lullig om nu te gaan zeggen: "ja jammer maar er komt gewoon drank dus zoek het maar uit"... Ofzoiets haha en ik ben nog maar net echt goede vriendinnen met haar dus ja..

Heeft er iemand ideeen hoe ik wel drank op mijn feest kan hebben maar dat zei dan wel op me feest blijft?
Alvast bedankttt

Groetjes,
Anoniemertjee 🙂

3 reacties

Ik zou het gewoon doen, het is haar probleem. Het klinkt misschien hard maar als je wilt dat een feest echt leuk wordt moet je drank hebben. En hoe gaan haar ouders ontdekken dat er drank op het feest is?
Hoi bepis,

Het is alweer een tijdje geleden en je krijgt een late reactie, maar jaa
Er was uiteindelijk toch drank en het was heel gezelligg
Die vriendin was uiteindelijk niet gekomen maar blijkbaar had ze het dus aan haar ouders verteld van dat er drank en dat er gerookt zou worden... Echt... Niet te doen...
Dus nu hebben die ouders ook een heel goed beeld van mij.. Leuk...
Nou ja maar wat jij zegt hoor ze komt gewoon als ze wil en anders niet dan dan ga ik met haar wel bijvoorbeeld in plaats daarvan de stad in met haar
Maar dat zie ik dan wel
Nog heel erg bedankt voor je reactie in ieder geval :)

Groetjes,
Anoniemertjee
Dit is haar probleem.

Maar je kunt haar wel een bandje geven dat ze geen drank krijgt

Tevens zou ik toch een emmer neerzetten met een zwaailicht erbij.

Reageer