Vraag

Boos door het gamen en op tv slaan

  • 28 May 2020
  • 5 reacties
  • 176 Bekeken

Badge

Soms word ik echt boos door gamen, en krijg ik steeds de neiging om me tv te slaan met me controller, weet iemand wat ik kan doen om dat te vermijden of iets wat ik kan kopen voor me tv dat ik er niet op sla?

 

Met mijn controller sloeg ik mijn tv stuk en wil dat vermijden heeft iemand tips? 

 

( aangepast door de Kindertelefoon ivm leesbaarheid )


5 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Een boksbal kopen die je dan naast je game plek zet die niks raakt. Gewoon zo’n kleintje, perfect om je agressie op te uiten! 

Heyy

Als ik FF doordraai( gebeurd NIET dagelijks) dan ''sloop'' ik meestal gewoon m'n hoofdkussen. Sla ik er eens lekker op, gaat helemaal niet kapot!

Groetjs

Kaas 123

Hoi

Zoals @Koekiemonster al zei . Is een boxbal een goede manier.

Je kan ook een stressbal kopen . Of zoals @Kaas123 al zei. een paar keer tegen je kussen slaan kan ook werken.

 

Misschien als je thuis de ruimte hebt. Een paar keer tegen een bal aan trappen ofzo. Of gewoon een paar keer tegen je matras slaan.

 

Of koop iets wat wel kapot mag zoals zo'n schuim blok. 

 

Groetjes gebruiker c 

Mensen hier geven goeie suggesties, maar je kan ook de bron aanpakken, wat zelfbeheerder zijn zal veel helpen in het leven, niet alleen met gamen. Misschien kan je proberen mentaal sterker te worden en meer geduld opbouwen? Er zullen vast veel tips op het internet hiervoor zijn.

Badge

of je schreeuwt keihard als je geen overlast bij de buren bezorgd

Reageer